[track]ff een sfeertje

Jena_mu6

Ouwe rot
Bijzondere muziek, dit heeft wel wat. Doorgaan op deze manier! Alleen de mix verdient nog wat aandacht.

Met dit sfeertje is niets mis, maar de effecten hebben wel een hele erge Ableton Live feel. Daar valt misschien nog wat te verbeteren.

Hallo,

Ik vind het ook wel wat hebben!
Ik werk zelf bij een regio-tv en heb vaak zelf aan thema-muziek gepuzzeld
helaas nooit naar eigen tevredenheid en die van de redactie

-er komen steeds meer van dit soort "soaps' met als momentele favoriet Herman Finkers's "Jonge Leu en Oale Ground "

geniaal!

Precies op het moment dat ik dacht hier zouden misschien wat strijkertjes kunnen kwamen ze ook en toen was het wat mij betreft af! Goede sfeer, niet 112-weekend maar ook niet te duits.

De drums zijn wel te hard voor tv

Ik hoop dat je door de jury heenkomt ;)

dit soort muziek is zeker heel beeldend. dat is ook erg cool er aan en geeft je vrijheid natuurlijk.
op deze manier muziek maken lijkt me heel gaaf maar ikzelf heb daar de bagage niet voor helaas

aangezien t heel abstract is heb er ik ook alleen maar wat abstractere kritiek op
als luisteraar wordt je de hele tijd gekieteld om ergens naar toe te gaan qua gevoel. het is natuurlijk ondersteuning van beeld, maar ik mis nog wel een beetje uitgesprokenheid, overtuiging
ik blijf de hele tijd om de hoek van t plaats delict. ik kom niet waar je me de hele tijd naar toe wil sturen en aan het einde krijg ik t gevoel:"he, heb ik t nu gemist?"

dat zijn mijn bevindingen, ik hoop dat je er wat aan hebt :D

gr,

f

Back