Beste reverb rond 200 euro

Resonance

Turn up the reso!
Sorry na wat nader research heb ik een andere vraag en kon mn andere topic niet meer wissen ...

welke reverb in de prijsklasse 200 euro is t best?

mijn oog is gevallen op 3 bakkies :

===

TC electronic M300

tc electronic M300 multi-effect device, 2 processors, TCquality reverbs & other effects (Compressor, De-Esser,Chorus, Flanger, Echo, Dynamic Delay etc.), Decay,Pre-Delay, Color, Feedback etc. controls on the frontpanel, tap tempo, S/PDIF I/O, 256 presets, 99 usermemories, internal power supply (!!!!). Exactly what we asked TC to build as their new killer effects processor.

185 euro

------

LEXICON MX200

stereo effect processor with Lexicon-typicalsound quality, 2 diffrent int. processors ( diffrentoparations! ), 24-Bit converter, VST Plug-In architecturewith USB interface, MIDI interface, tap-delay bottom,legendary Lexicon algorythm like: halls, chambers, plates,delays, chorus, flanger, tremolo, rotary, etc., dbxdynamic-algorythm, 2 simultaneous useable effects indiffrent stereo and mono configurations, analog anddigital In and Outputs, 19"/1HE optional: foot switch for bypass and tap-delay

239 euro

-----

Behringer V-Verb Pro REV2496

der Reference-classReverb-Modeller, 8 reverb-algorithms modeled afterworld-class reverb processors plus additional high-qualitymodulation effects from X-over Delay to Chorus/Flangerplus stereo Compressor, 24-Bit/96kHz AD- andDA-converters, 10 different routing configurations forflexible assignment of analog and digital signals to bothstereo engines, full 96 kHz operation with both effectsprocessors (all 4 channels!), balanced inputs and servobalanced outputs with gold-plated XLR and ΒΌ" TRSconnectors, full-featured digital interface with AES/EBUIn/Out, optical S/PDIF In/Out, Wordclock In, MIDI, 400Presets, easy navigation, 19", 1U

200 euro

=======

wat vooral erg goed moet zijn is een goede gated en een plated reverb ....
volgens sos was de behringer erg goed in plates ...

welke van deze zouden jullie kiezen en waarom?

reden dat er trouwens geen Alesis tussen staat is omdat ik tijdens mn zoektocht alleen maar mensen over deze bakkies hoorde ...... dus ik ga ervan uit dat deze 3 de beste zijn in deze prijs categorie... mochten er mensen zijn die wat anders zouden kiezen zoals een alesis midiverb hoor ik dat graag ... en vooral waarom.

...

...

je vergeet de tc electronics m-one..een heel lekkere galm,2 e hands voor rond de 250..volgens mij heeft dione er een te koop..Erg lekkere galm,veel beter dan die andere bakjes..:okdan:

t gaat me vooral om de nieuw prijs ..... aangezien ik misschien mn mbase ga terug sturen naar thomann terwaarde van 200 euro :)

iig bedankt voor de tip

btw .... ik weet dat Dione net zn mbase heeft weg gedaan ... maar als hij m wil ruilen met bijbetaling van mijn kant zou ook leuk zijn ....
mocht ie spijt hebben dat ie zn mbase heeft weg gedaan dan .... maar dat zal er wel niet in zitten 8o)
krijg je er gelijk een 11 maanden garantie bij ..... dit aanbod geld trouwens voor iedereen :)
hm misschien maar ff advertentie plaatsen op t marktplaats gedeelte

Back