Chriet Titulaer en greatest synthesizer hits

ik geloof dat Chriet ongeveer bij de opkomst van het WWW de handdoek in de ring heeft gegooid, dat ie het allemaal niet meer kon volgen....en hij heeft als ik me niet vergis ook een kleine hersenbloeding gehad dus echt snel gaat ie niet meer...erg jammer

Origineel geplaatst door olafmol
ik geloof dat Chriet ongeveer bij de opkomst van het WWW de handdoek in de ring heeft gegooid, dat ie het allemaal niet meer kon volgen....en hij heeft als ik me niet vergis ook een kleine hersenbloeding gehad dus echt snel gaat ie niet meer...erg jammer

Hij heeft wel toegegeven dattie internet heeft onderschat.
Die reclame (voor kpn?) was wel heel erg grappig.
Volgens mij geeft ie tegenwoordig alleen nog lezingen ofzo.

Trouwens weinig over Chriet te vinden op het net.

Ik geloof dat chriet de laatse figuur bij de TROS is geweest met enig uitstraling...Daarna is het een zeikzender eerste klas geworden...(denk aan Wim Bosboom met zijn programma "en dat wil nu even kwijt")

Kom hem wel eens tegen in houten, hij wilde daar trouwens het hotel
van de toekomst bouwen maar de gemeente en wat mensen met geld hebben bedankt helaas.

Origineel geplaatst door OnAcid

9 van de 10 keer is het Star inc. Cool, hij moet ook maar lid worden.

uhh begrijp ik het nou goed: zijn de nummers die op die cd stonden niet van de originele composers? is het nagespeeld? :confused:

cur%20titulaar1.jpg

Origineel geplaatst door udodance

uhh begrijp ik het nou goed: zijn de nummers die op die cd stonden niet van de originele composers? is het nagespeeld? :confused:

Yep, wist ik vroeger ook niet hoor. :o: Maar het is ook heel erg knap gedaan. Ik heb toevallig net een cd-tje van Jarre geleend en dan hoor je wel verschillen. Een leek zal weinig verschil horen denk ik.

http://www.starink-world.net/sg1.html

Wel een held ja, die Chriet!

Fred Siebelink (of Rob Stenders) van Stenders Vroeg op 3fm kan trouwens een angstaanjagend goeie immitatie van 's lands coolste wetenschapper nadoen!
Ik heb daar een keer vreselijk om gelachen; Gingen ze Wubbo Ockels bellen (met de stem van Titulaer) en vroegen ze of hij wilde meedoen met "een licht wetenschappelijk magazine" op rtl4.....Het eerste wat Ockels, die errug commercieel denkt, zei: "Ja, maar ik ben wel duur, weten ze dat bij RTL4?" "En wat klink je gehaast Chriet??" Wubbo had dus echt niet in de gaten dat het een immitatie was, en op de radio te horen was :)
Heel grappig!

Hey! ,

Waddist? maken we een paar" Printscreens" van deze topic en sturen we die dan naar de TROS voor een ultieme smeekbede deze handel heruit te zenden onder het mom van wat er van deze uitvindingen nog overblijft anno 2002 ofzoiets, zou dat lukken, desnoods iets op zatervoormiddag of zondagvoormiddag als men thuiskomt van de kroegentocht en nog wat wil nalachen onder de morgend , hèhèhèhè! :D

p.

Yep, wist ik vroeger ook niet hoor. :o: Maar het is ook heel erg knap gedaan. Ik heb toevallig net een cd-tje van Jarre geleend en dan hoor je wel verschillen. Een leek zal weinig verschil horen denk ik.

http://www.starink-world.net/sg1.html

ik wist wel dat het covers waren maar nooit geweten dat synthesizer greatest door een nederlander is gemaakt
is een goeie cd... die gitaarsolo van pulstar!!

9 van de 10 keer is het Star inc. Cool, hij moet ook maar lid worden.

Star Inc is Ed Starink. Mastering door: mijn neef (ik trots)8) !
Zie www.wesselius.nl

Ed zou zwaar geeerd moeten worden, hij flikte alle trucjes TOEN al!

Origineel geplaatst door wesko

Ed zou zwaar geeerd moeten worden, hij flikte alle trucjes TOEN al!

WAT!!!??!!!!

Ed Starink is een :kont:

Nummers naspelen tot goedkope k*t versies die een schande zijn tegenover de originele uitvoeringen!!!
Echt TE belachelijk voor woorden!!!!

Sorry hoor, maar mensen die mooie en originele composities van bv Jarre, Kraftwerk en Vangelis verneuken tot %#^@%! kan ik niet waarderen!

AAhh!:duivels:

Origineel geplaatst door Bass
WAT!!!??!!!!
Ed Starink is een :kont:

Je moet het zo zien: toen al deed hij best leuke dingen. Naspelen is nooit OK, maar doe het maar 's na, en ZO VEEL! Verde snap ik ook wel dat "slecht naspelen" het ook niet helemaal is...

Groote geeschten ontmoeten elkander

Groote geeschten ontmoeten elkander

Andre van Duin kondigde Chriet Titulaer op een openbare bijeenkomst
eens aan als: "En dan nu, dames en heren, ....... Tiet Kittelaar.....!". Hierop
weigerde Titulaer het podium te betreden. Het heeft de organisatie van
dat evenement nog veel moeite gekost de zaak te sussen. Ook onze held
heeft als Visionaire Vader van de Toekomst dus mindere momenten gekend.

Let bij Titulaer op de uitspraak van de g en de r. Chriet presteert het nl. om
de r als een harde g uit te spgeeken. De zachte g is dus geen kwestie van niet
kunnen maar niet willen ! Bovendien spreekt hij op een manier die doet vermoeden
dat met het naar buiten gelanceerde speeksel voedselresten in de baard terecht
komen (witbrood met hagelslag). Enfin, dit zijn details en bovendien heeft men in de
Vegenigde schjtaaten ned een heel handisj appagaatje gehintgooduushêêgd om did
soocht onsjemakken tod de verleegde tijd te doen behôôgen.

Laatste stunt: Chriet Titulaer stijgt aan het eind van zijn leven op in het Evoluon, dat
toch een UFO blijkt te te zijn (Typische Philips marketing: Let's make things better-
but you won't know about it). Na een serieuze poging te hebben gedaan om
deze wereld & de eigen portemonnee op een hoger plan te brengen, keert onze
bejaarderuimtereiziger naar eigen volk en baard terug. Moegestreden valt hij
in de armen van zijn alienvrouwtje (nog veel langere baard & helemaal niet te volgen).
Ja,ja.... C.T. goes home...
Anywho Paul Verhoeven is al met dit script aan 't stoeien.
OT: Wat vinden jullie eigenlijk van het gestaalde kader Marcus Bakker (nee, niet die
zuipende & neukende operettezanger) daar zit m.i. ook een lekkere serie over de jaren 60 in.

Nou, er is een Chriet van komen en een Chriet van gaan dus over & uit en morgen gezond
weer op.

Jullie,

ISPdeRuiter

Back