Ik ben van plan over te schakelen van mijn Motu 828 naar een RME 9652 HDSP kaart vanwege de mogelijkheid hier direct 24 kanalen middels ADAT naar mijn PC te kunnen laten gaan. Echter ben ik zelf nog niet zo bekend hoe dat ADAT precies in zijn werk gaat. Op de RME 9652 HDSP zit b.v geen directe output die ik naar mijn monitoren kan leiden. Dus ik neem dan zomaar aan dat je 1 ADAT I/O als output moet gebruiken om dat signaal dan b.v via een mixer weer naar je monitoren te laten gaan. Wie weet of dit, ten eerste, simultaan kan. Dus kan ik 24 inputs gebruiken en deze tegelijkertijd ook als output laten fungeren? En ten tweede, wat is de makkelijkste weg om dit naar mijn monitoren te laten gaan. Ik heb geen digitale mixer en lijkt me ook een beetje overdreven om op die manier het geluid naar mijn monitoren te laten gaan. Als A/D, D/A converter heb ik de RME ADI 8 PRO en de CREAMWARE 16 ULTRA besteld. Klopt het dat ik op deze converter gewoon 1 I/O moet reserveren voor de output van de 9652 kaart zodat ik dan vanuit de converter het signaal naar mijn monitoren krijg? Wie kan me een beetje op weg helpen? Alvast bedankt.

aan kan hangen? Of is dit te simpel gedacht?