[Moog] Voyager 4 is een zwarte..

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola..

De Minimoog Voyager met serie nummer vier is een zwarte.

Ik moet zeggen dat ik de synth erg mooi vind, maar de omgeving waar ie nu in staat duidelijk minder... bah..

<a href="http://www.cikira.com/voyager/pics/evilVoyager_med.JPG">Plaatje van Minimoog Voyager serial# 4</a>

http://www.cikira.com/voyager/

Die gasten zijn echt niet wijs!

tn_touch.JPG

Is dat trouwens vroeger een vent geweest?:confused: :D

Origineel geplaatst door OnAcid
Is dat trouwens vroeger een vent geweest?:confused: :D
LOL... bob307vssu700 had dezelfde conclusie getrokken.

Haha, ja ik heb het ook gelezen. :)

Maar ik moet zeggen dat ik hier absoluut *niet* opgewonden van raak.:[> En dat heb ik niet zo snel....:D

WANsmaak ... hoop dat het beestje zelf beter klinkt ;)

Nou zo'n leren stoeipakje is ook niet goedkoop zal ik je vertellen!

OEPS!!!!! :D

Rood, zwart of wit. Als d'r maar een vet geluid uit komt!

Heel vies allemaal..

Heel vies allemaal..

Niet fijn.. en als ik zo'n "studio" zie.. dan vraag ik me echt af of er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt.. behalve de presets van elke synth uitproberen..

Die zwarte kleur was trouwens een idee van Bob zelf.. omdat die shemale al een zwarte Theremin van Moog had..

Nou vraag ik je..

Getverrpielekes!! wel een gave bak. En wat een studio, je kan je kont niet keren daarzo. Laat haar/hem maar eens knopjes en faders gaan tellen!

Wat een :kont: wijf zeg! Echt eng. Als Bob zelf met zo'n monster zou komen om hem te promoten zou die zeggen: "Moog, THE synthesizer with some big BALLS!!!"

Overigens is die 4 in het Chinees ook iets wat je niet wilt hebben. De uitspraak is dan idd net als "dood". Vandaar dat ik dit cijfer altijd probeer te ontwijken. De 8 staat overigens voor rijkdom en de 9 voor een lang leven mocht iemand geïnteresseerd zijn 8)

Even dromen hoor, maar als ik mocht kiezen tussen deze of de Andromeda... Iemand een onderbouwde mening?

maar als ik mocht kiezen tussen deze of de Andromeda... Iemand een onderbouwde mening?

gewoon allebei nemen !

serieus: de Andromeda en de Voyager zijn allebei de ultieme top in hun segment en zullen elkaar IMHO heel prettig aanvullen. daarom heb ik binnenkort een Voyager naast m'n Andy

Allebei... Kijk, de Andromeda heb ik een paar uurtjes mee mogen stoeien. Bij lange na niet genoeg maar toch weet je dan dat het een speciale synth moet zijn. Gewoon een fantastische klank die eruit komt. En dit overigens nogwel met koptelefoon aangezien er geen monitoren op aangesloten stonden.
Moog... Ik heb er nog nooit een mogen aanraken helaas. Zo'n monofoon monster. Alleen luisteren en dat klinkt zwaanzinnig vet. Maar wat zou ik er bijvoorbeeld zelf mee kunnen. En in hoeverre zou die bruikbaar zijn voor mij vraag ik me dan af. En onwijs wat een behuizing. Het is een beetje het Bentley / RR verhaal. Ouderwets design maar oh zo lekker :)
En het gekke is dat ik niet alleen kick op de sound maar dat het design ook een belangrijke motivatiefactor is...

Back