Frozen land

payt

Enorm Lid
Hallo mensen!

Dit is een nummer wat ik niet al te lang geleden heb gemaakt, en waarvan ik me afvroeg wat jullie er zoal van vinden.

Frozen Land

Bring it on!

Klinkt lekker.

Niet alle geluiden vind ik mooi. Die koren niet zo.

ontzettend knap gemaakt imho
technisch hoogstandje

Welwel, vlug naar Disney gaan, ze zullen dit zeker kunnen gebruiken voor hun volgende kerstfilm.
(Dit is een compliment welteverstaan!)

Geweldig mooi opgebouwd, je geeft stukje bij beetje het lied prijs en er komt steeds een nieuw element tevoorschijn.
Zeer knap gedaan!
:halleluja

zoals ik al stiekem verwacht had krijgen we weer eens iets totaal anders dan ik op het forum gewend ben te horen.

indrukwekkend qua klank en merkwaardige wendingen. je bewijst hiermee weer over veel fantasie te beschikken en heel muzikaal te zijn.

alhoewel ik af en toe wel het gevoel heb dat op sommige momenten er iets te veel van het goede geleverd wordt, met name die passages met het koor vind ik een beetje too much en daar ongaatme de clou van het geheel.

mooi vind ik die dissonanten in de lange strijkersnoten die continu spanning opleveren.

ook de inbreng van syntlead geluid op het laatst mixt heel goed met de akoestische klanken van het geheel. de drums erbij kan ook allemaal. het geeft een exotisch sfeertje aan het geheel. beetje als een Hans Zimmer zoundtrack.

een en ander lijkt je moeiteloos af te gaan want ondanks dat het hier en daar een beetje TE veel van hetgoede is klinkt het nergens bedacht of gekunsteld en dat klint zo'n symphonisch palletje maar al te gauw.

bijzondere track, sluit me wel aan bij de punten van mijn voorgangers... soms iets te, maar erg mooi..

het enige wat ik nog toe wil voegen is dat tamboertijntje/belletje/shakertje wat op elke 8e zit de
hele tijd stoort mij een beetje op een gegeven moment... ik zou daar een veel natuurlijkere groove
inzetten met wat 16e nootjes en dynamiek in volume... of iig zo nu en dan veranderen...

:mega:

ow wow allemaal replies ineens! ben ff een tijdje niet op dit forum geweest..

Erg bedankt voor de kritieken tot zo ver. Persoonlijk zit ik ook een beetje met dat stukje met het koor in mijn hoofd.. wellicht moet ik dat anders aanpakken. Aan de andere kant doet het z'n werk wel goed als zijnde iets wat idd een beetje een disney/kerst sfeertje geeft.

naja.. ik zal mijn gedachten er eens over laten glijden

Nogmaals dank voor de geboden inzichten :)

Back