SCSI spul voor aan mijn SU-700

Status
Please reply by conversation.

Ethereal

Instant Fuck-up
And the search continues...

Ik ben dus op zoek naar IETS om mijn samps op te kunnen slaan op mijn SU-700! Bij voorkeur ook iets dat al eerder heeft gewerkt aan een SU-700, zodat ik zeker weet dat het bij mij ook zou moeten werken.
Harde schijf, Zip, Jaz, maakt me niet uit, zo lang het maar werkt! En niet teveel kost :engel:

Wat ik ook leuk zou vinden, is een kabel van een zipdrive naar een SU-700.
Ofwel: van
hd50-male.jpg

naar

db25.jpg

Misschien in combinatie met een paar zipjes, want die heb ik ook niet.. Aaaaargh!

Hit me with everything you got... Ik moet het podium op binnenkort, maar om daar nou met floppies te gaan staan hannesen...

Thanks!

Re: SCSI spul voor aan mijn SU-700

Origineel geplaatst door Ethereal
And the search continues...

Ik ben dus op zoek naar IETS om mijn samps op te kunnen slaan op mijn SU-700! Bij voorkeur ook iets dat al eerder heeft gewerkt aan een SU-700, zodat ik zeker weet dat het bij mij ook zou moeten werken.
Harde schijf, Zip, Jaz, maakt me niet uit, zo lang het maar werkt! En niet teveel kost :engel:

naar

db25.jpg

ik heb alleen een zip kabel met aan de twee uiteinden bovenstaande stekker.
ik heb nog wel zo'n andere maar die hoort bij m'n akai s2800 die ik ook wil verkopen maar die is 175eur
dus.......

Thanks, maar daar kan ik niks mee, ik heb de volgende kabel nodig:

SCSI-II_50M_to_DB25M_3_foot.jpg

Het liefst met een paar zippies erbij!

Justd: iig thanks voor je reactie!

Thanks a bunch!!!

Ik wacht nog heel ff af, misschien dat iemand hier nog wat heeft liggen, inclusief een paar zips, maar anders zeker even daar bestellen! Thanks man! :okdan:

Met mijn waanzinnige dank aan forumlid M0n0l0gIc zijn mijn SCSI problemen hopelijk heel gauw verleden tijd...

:okdan: :biertje:

En we gaan vrolijk verder... Helaas is het me nog steeds niet gelukt een kabel te bemachtigen en dat is verrot want er moet geoefend worden!!

Die site waar je de kabel kunt bestellen kan de kabel pas over een maand leveren, daar word ik ook niet echt gelukkig van..

PLEASE HELP!!!!!

=(

En we gaan verder... Ok, ik heb nu thuis staan: Een Jaz drive die het niet doet, een Zipdrive die volgens mij achteraf gezien parallel is ipv SCSI, aangezien ik ook nergens het ID kan schakelen en mijn SU-700 weigert op te starten als ik die zipdrive eraan prik...

PLEASE help.. Niet iemand met een SU-700 hier die van zijn zip/jaz afmoet voor wehnag? Liefst 1 die al heeft gewerkt aan een SU, dan weet ik iig zeker dat het gaat werken.. Ik kan ondertussen echt wel janken, het is zo'n vette bak, en ik word ZO moe van dat gekut met die floppies :(

Status
Please reply by conversation.
Back