Ik heb vroeger een 8-bit sampler gehad met 64kB geheugen die als fijne optie had dat je kon reversen en trimmen zonder de sample te bewerken: de "programs" hadden slechts de parameters: start, eind (beide fysieke geheugenadressen), loop ja/nee, reverse ja/nee en afspeelsnelheid. Zo kon je op je C een stuk sample zetten op normale snelheid en op D dezelfde sample achteruit op een hele andere snelheid, etc.
Ik kan zoiets wel maken op mijn S6000, maar dan moet ik voor elke toets/optie de sample kopieren en bewerken. Als je dan later hetzelfde geneuzel op een andere sample wilt hebben, kun je al je samples opnieuw gaan maken.
Weet iemand een hardwaresampler (liefst minder dan 16 bits) die dit ook kan?
Ik dacht even aan de S01 die Sander te koop heeft, want die kan ook "in place" reversen, maar die heeft ook weer maar 1 sample per program, dus daar ontkom je ook niet aan kopieëren.
Ik kan zoiets wel maken op mijn S6000, maar dan moet ik voor elke toets/optie de sample kopieren en bewerken. Als je dan later hetzelfde geneuzel op een andere sample wilt hebben, kun je al je samples opnieuw gaan maken.
Weet iemand een hardwaresampler (liefst minder dan 16 bits) die dit ook kan?
Ik dacht even aan de S01 die Sander te koop heeft, want die kan ook "in place" reversen, maar die heeft ook weer maar 1 sample per program, dus daar ontkom je ook niet aan kopieëren.