probeersel nummer X

ik vind vooral dat gefilterde synth geluidje erg fijn .. trouwens die kick mag van mij wel zachter of minder droog .. mix vind ik ook beetje vreemd ..

trouwens zou het kunnen dat alleen de basslijn analoog is en de rest samples of digitaal ?

thanks

De bass is inderdaad analoog: juno60 ook 1 synthpartij is analoog: Pulse.

Mja mix ben ik nog niet over uit..
Kick droog, maar hoe kan ik hem beter uit de verf laten komen? Daar heb ik altijd beetje probelmen mee, met een kick :D

Klinkt wel owke!Vooral de bass is erg lekker. Het nummer komt wel erg traag op gang (wat rommelig aan 't begin), en heeft nog wat te weinig inhoud vind ik. Maar er is wel heel wat van te maken denk ik!

Cool dat jullie het wel ok vinden! Ik ga er nu aan werken om het geheel wat beter te arrangeren. Het kan namelijk heel wat spannender. Is ook direct het lastigste van een track (vind ik).

gr
R

HUTSPOTHOUSE :D

Van mij mogen de "hats" iets prominenter naar voren komen.
Het klinkt lekker melig. Ik vind de synthlijnen lekker vet klinken.

Ik denk wel dat dit nummer om een meer "intro-couplet-refrein-ouutro" benadering vraagt.

Goede heupschudder, jaknikker dit :)

Hmmmm vind die synth int begin wel ERG kazig...weet niet of dat de bedoeling was?

Goeie sounds verder, maar echt serieus neem ik dit niet. T klinkt toch wel een beetje komisch ofzo :D

Origineel geplaatst door Tundra
Hmmmm vind die synth int begin wel ERG kazig...weet niet of dat de bedoeling was?

I see what you mean. Maar het is dan nu ook nog maar een standaard pcm synth uit de RS7000. Ik wil deze uit een betere synth trekken voor V2. Bv uit de Mikrokorg. Maar het is om even een schets te maken van de feel in een track!

Goeie sounds verder, maar echt serieus neem ik dit niet. T klinkt toch wel een beetje komisch ofzo :D [/B]

Naja ieder heeft zijn mening/gevoel bij een nummertje natuurlijk.. Ik vind het niet komisch ofzo. :D

thanx 4 replyin

Back