Machinedrum Snippets

Re: Machinedrum Snippets

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE

Geen idee in welk genre dit thuis hoort .... t lijkt een beetje op TEKno ofzo?

Lijkt op Franse Tekno. Nederlandse tekno is harder. Franse Tekno is heel Fluffy.

Origineel geplaatst door divi
djeezes acidfever... je gezeur over de MD begint me stilaan de oren uit te komen.
er kan niets over gepost worden of er komen zo'n replies van jou achter.

Ik zou zeggen start een rechtzaak ofzo. :kont: :D

Ik geef mijn mening over de snippets. Ik zeg ook positieve dingen, alleen mis ik in die snippets precies wat mijn beweegreden is geweest om te verkopen. Zal het nog een keer herhalen....laag = dik in orde....in alles daarboven mis ik body.

Sorry dat ik een mening heb! Ik zeg overigens ook helemaal niet dat het een slechte machine is....het concept is top! Vind het zelfs best jammer dat er niet meer fabrikanten een mooie digitale drumbak die van deze tijd is proberen te maken.

Verders, niks aan de hand lijkt me! Als het je echt zo irriteert moet je het misschien aan een moderator melden....ik snap je probleem niet echt.

Ach weet je wat......laat ik hier gewoon niet meer posten dan. :P

Laatst gewijzigd:
laat eens horen hoe jij het wel wilt hebben Acid.. post eens een voorbeeld, want ik ben serieus benieuwd naar wat jij wilt horen.

ik weet wel wat hij wil horen :)

ben alleen ff de naam kwijt ... iig die dure drumsynth waar je ook vreselijk op kan freaken maar 2 x zo duur is :)

Origineel geplaatst door Acidfever
Vind je....
Natuurlijk, ieder zijn smaak....maar dit is gewoon wat gestamp met een bassdrum en een berg distortion.

No offense intended......

None taken, het was immers 06:00 uur s'ochtends en ik zat wat aan knopjes te draaien.. had een lekker vaag nachie achter de rug en ik :luv: van bassdrum gestamp met een berg distirtion.}:| Zeker om 06:00 uur 's ochtends

8~

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
ik weet wel wat hij wil horen :)

ben alleen ff de naam kwijt ... iig die dure drumsynth waar je ook vreselijk op kan freaken maar 2 x zo duur is :)

haha, je doelt op de spectralis zeker? Mooie bak alleen jammer genoeg geen drumsynth maar meer een hybride bak met sample playing funcitonaliteit. Nee die vind ik toch ook te duur. Maar misschien brengt nieuwe functionaliteit in komende OSen daar nog verandering in.

Heb hier een snippet liggen met een voorbeeld, moet ik ff naar mp3 ombouwen maar moet nu ff weg. Vandaag of morgen zal ik die ff uploaden.

Ik heb heel soms wel een heel klein beetje heimwee naar de machinedrum trouwens.....maar dan start ik de G2 of reaktor op en dan heb trekt het weer weg (gelukkig anders geen het weer eens geld kosten :D )

Mocht Elektron overigens ooit een Machinedrum 2.0 uitbrengen met een betere soundengine, filters, LFO en knoppen enzo dan acht ik de kans wel heel groot dat ik die toch aanschaf.

dank.. tja, speel r meer mee dan dat ik er iets mee maak.. 8o)

Sorry mensen, gisteren geen tijd meer gehad voor een snippet.....komt vanavond ff! Nu eerst werken! :(

de trx b2.. en de gnd-sn.. gewoon goed filteren die handel.. :)

Gisteren MD gekocht met UW.
Heb net rustig op de bank zitten jammen met me evolver erbij :) (passen allebei op me schoot :D)
Hier een klein stukje:

Attachments

• machinedrum met evolver.mp3
    766 KB · Bekeken: 103
klinkt lekker :D

heb je voor de drum en percussie allemaal samples gebruikt trouwens?

Post weer maarns een stukje om de thread in leven te houden :)
tis allemaal nog wel mono en droog en t hoge toontje is inmiddels wel ff anders gemaakt
boem tjikke tjak bam boem

Attachments

• knal2.mp3
    990,9 KB · Bekeken: 101
lekker (afgezien van die piep dan ;) ). je hebt er 909 samples ingestopt?

Back