Roland JX-1

Hooihuis

Acta est fabula
Staat hier te koop op Speurders. Wees er snel bij want voor die prijs is hij zo weg! :)

De laatste JX-1 die hier weg ging was 2 kratjes Heineken waard, volgens mij ;).

(correctie : 1 krat witbier :D )

Laatst gewijzigd:
misschien dat ie de komma een plaatsje (of 2) naar links moet verschuiven.

De JX-1....... De Juno-D van de jaren 90 ;)

da ken wel zijn, maar het heeft niets te maken met de rest van de jx-serie. ;)

Ik was best onder de indruk van de pads van het ding - "Neptune" heb ik verder nergens meer teruggehoord in m'n XP-30.

had hem vorig jaar voor 50 euro gekocht. gebruik hem alleen als masterkeyboard maar er zitten wel een paar (2 ofzo.) leuke patches in.

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
da ken wel zijn, maar het heeft niets te maken met de rest van de jx-serie. ;)
dat zeg ik ook niet en is mij als multi-jx bezitter ook wel duidelijk... jij maakt dus al de fout dat je hem gaat vergelijken met zijn 'oudere' broertjes... je moet de 1 zien als een bakkie opzich... maar er zitten wel degelijk gave sounds in!

Origineel geplaatst door 6 trak
dat zeg ik ook niet en is mij als multi-jx bezitter ook wel duidelijk... jij maakt dus al de fout dat je hem gaat vergelijken met zijn 'oudere' broertjes... je moet de 1 zien als een bakkie opzich... maar er zitten wel degelijk gave sounds in!

Ik zei ook niet dat er geen gave sounds in zouden kunnen zitten.:) ik zei dat hij lijdt aan het juno-d syndroom: namelijk dat ie zijn naam tegen heeft, ipv. voor, in tegenstelling wat de marketing afdeling van roland gedacht zal hebben. Ik vind de juno-d bijvoorbeeld ook helemaal niet verkeerd klinken ( zijn toch gewoon xp/jv sounds dacht ik?)
Sterker nog: ik wordt er wel nieuwsgierig naar. iemand met een jx-1 die iets van het ding kan laten horen?

Wat voor sounds zitten er in de jx-1? een selectie uit de sound canvas reeks?

Back