Anaslog japan is dood...logisch!!!

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
De website van Analog japan is om zeep....mischien dat ze ergens anders verder gaan maar de vermakelijke prijzen van MPC 3000 en system 100 zijn weg!!!!....

Ik heb iets gelezen over een nieuwe wetgeving in Japan. Electrische apparaten ouder dan een bepaalde leeftijd zouden er niet meer verkocht mogen worden (om veiligheidsreden oid). Zou goed kunnen, dat het daarmee te maken heeft!

Nou maar hopen op een grote stroom analoge klassiekers naar Europa! Of zouden ze alle oude apparaten moeten vernietigen? =(

Ik weet niet wat er aan de hand is maar er deden op dit forum altijd veel slechte verhalen de ronde over dit bedrijf...

Origineel geplaatst door BananaWorld
Misschien Ebay even in de gaten houden. Maar ik geloof niet dat analog Japan echt 'koopjes' had.

er is een japanner die verkoopt met regelmaat analoogjes uit Japan voor schappelijke bedragen op Ebay.co.uk....cem3340 of zo noemt ie zich

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik heb iets gelezen over een nieuwe wetgeving in Japan. Electrische apparaten ouder dan een bepaalde leeftijd zouden er niet meer verkocht mogen worden (om veiligheidsreden oid). Zou goed kunnen, dat het daarmee te maken heeft!

Nou maar hopen op een grote stroom analoge klassiekers naar Europa! Of zouden ze alle oude apparaten moeten vernietigen? =(
\

Volgens mij is dat een beetje broode aap verhaal.\
Er is op AH een hele discusie over geweest.

lol! Dit is een leuke thread! :)

Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij is dat een beetje broode aap verhaal.

Ik zag dit, en moest aan deze thread denken.
Dus bijna broodje aap.. hoewel gebruikte apparatuur voortaan dus getest moet worden voordat het mag worden doorverkocht.

Back