access1
Vintage lidl
Gelukkig niet.Mijn hond begrijpt mij niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig niet.Mijn hond begrijpt mij niet.
Dolly heeft juist wel met synths te maken gehad. Maar om met jouw tekst mee te gaan, kunnen we dan net zo goed dat trappisten topic ook sluiten want dat heeft ook niets met synths te maken.Weet-je-datje:
De meeste ruzies ontstaan rond uitvaarten en bruiloften.
Dolly’s overlijden op SF vermelden?
lekker belangrijk.
Geïrriteerd reageren tegen dit topic?
lekker belangrijk.
En zou er behoefte zijn aan regels, stel ik voor:
Dolly niet (want geen aantoonbare connectie met synthesizers) en Ozzy wel want hij was een 2600 gebruiker van het eerste uur.
Peace![]()
We zullen wachten tot jij naar synth heaven gaat.Hoewel ik het heel erg vind dat ze overleden is: zoals vaker gezegd waarom moet dit op Synthforum. Tis ook al breed uitgemeten in de Nederlandse media dus nieuwswaarde is hier echt nul.
Ja leuk, maar in latere televisiefragmenten (zoals in de realityshow The Osbournes) bleek dat hij na jaren van niet-gebruik allang vergeten was hoe het apparaat werkte.Ozzy had een Arp 2600. Die heb ik zelfs niet.
Edit: ik had blijkbaar ook de laatste 15 posts niet...

Juist, dus Dolly Parton ook:Als een band synths gebruikt heeft en iemand die in die band gespeeld of gezongen heeft overlijdt, dan bestaat er (indirect) een relatie met synths. Of moeten we voordat iemand hier vermeld mag worden eerst nog natrekken of de betreffende persoon de laatste jaren van zijn/haar leven zelf geestelijk en/of fysiek (nog) in staat was om een synth te bespelen? Dan wordt het hier wel erg benepen! Het lijkt mij dat zelfs het overlijden van markante synth ontwerpers, theoretici, verzamelaars, historici, hobbyisten, producenten, documentaire-makers, etc. hier een plaats verdient. Laten we niet te kinderachtig gaan doen.
Precies dat. Leven en laten leven.Laten we niet te kinderachtig gaan doen.
Of wou je ook beweren dat het gebruik van een synth door Ozzy bekend was in de kranten of op grote billboards langs de A2?We moesten het wel opzoeken, maar we zullen het nooit vergeten.
Nee, maar ik vond de Ozzy draad ook ongeveer net zo relevant als deze.Of wou je ook beweren dat het gebruik van een synth door Ozzy bekend was in de kranten of op grote billboards langs de A2?
Kijk, daar ben ik het met je eens voor het eerst in deze topic.Nee, maar ik vond de Ozzy draad ook ongeveer net zo relevant als deze.
Ik ben overigens wel voorstander van een algemene Dodendraad ipv een dedicated draadje per artiest.
Wif!! ?Mijn hond begrijpt mij niet.
Wat een super sympathieke actie ! Ik ben helaas vrij vandaag.On topic
Bekijk bijlage 3875916
Ik zat te denken aan een apart subforum..Kijk, daar ben ik het met je eens voor het eerst in deze topic.
Ik zat te denken aan een apart subforum..
Tim Curry is ook net overleden. Acteur die ooit ook plaatjes maakte en in musicals zong. Zal vast ook wel eens een synth hebben gezien, dus kom maar op met die respectvolle draad.Het Grote Synthforum Mausoleum?