Verkrijgbaarheid Joystick/Midi Bracket Audigy

aart

Aart
Ik ben op zoek naar een bracket voor de aansluiting van een Joystick/Midi interface op een Soundblaster Audigy Player die van zichzelf enkel een Firewire connector heeft.

Heeft iemand een idee waar zo'n ding verkrijgbaar is, of heeft iemand zo'n ding liggen waar ie toch niets mee doet. Voor een paar euro wil ik em wel hebben.

Bijgaand een voorbeeld van hoe zo'n ding eruit ziet:

joystick-bracket.jpg

Bij elke zichzelf respecterende computerdump/zaak/speciaalzaak kun je dit vinden.
Zou er idd niet meer dan een paar euro aan uitgeven (hooguit 1 a 2 euro)

Zit trouwens ook bij je geluidskaart hoor als je die koopt?! Vaak ook nog een keer bij je moederbord ook. Maargoed, het kan zijn dat die kwijtraakt of dat je iets 2e hands hebt gekocht natuurlijk.

Succes

Origineel geplaatst door GeeEs
Bij elke zichzelf respecterende computerdump/zaak/speciaalzaak kun je dit vinden.

Oké Gees,

Ik hoopte eigenlijk dat je meteen dan een aantal van die zichzelf respecterende computerdump/zaak/speciaalzaken zou willen noemen, want ik heb er al een aantal gebeld varierend van groot tot heel klein, maar tot nu zonder resultaat.

Dus..... als jij een zaakdump weet, alsjeblieft geef me een naam en een woonplaats en ik ga ze meteen bellen.

Heeft Conrad dit niet? of heb je niet een oude pc staan met zo'n bracket?

Ik ga niets beloven, maar ik zal vanavond thuis even voor je kijken of ik iets heb liggen. Ben namelijk niet echt van het weggooien... ;)

Conrad heeft dit idd niet.

BTW, nog wat gevonden?

Iemand anders nog tips?

Gevonden!!

Gevonden!!

Gevonden, topic mag dicht

Back