DJ DiscoDeluxe - Ich bin ein Punkrocker

zitten leuke dingen in, maar hij klinkt zo enorm commercieel...dat baslijntje rond het midden komt me bijvoorbeeld verdacht bekend voor (armand van helden - hear my name?)

leuke track, maar ik heb constant het gevoel dat het er geen nieuwe is

klinkt wel leuk, ik zou er nog een lead gitaar over heen zetten, die ook vuil is maar dan niet een bas gitaar is ergens tegenaan wordt geklapt. Echt in het mid.

ik zou nog wel een dope schreeuwende vocal willen horen dat zou het voor mij compleet maken.

hoor ik daar ook de kickdrum uit de jason nevins rmx voor run dmc - its like that?

Klinkt leuk, maar ik zou met percussie wat meer fill ins doen, wat grapjes zeg maar, niet alleen filter maar ook andere ritmes.. verder wel grappig, maar het leunt erg op dat filter effect.. :)

Origineel geplaatst door MULDER MAN
klinkt wel leuk, ik zou er nog een lead gitaar over heen zetten, die ook vuil is maar dan niet een bas gitaar is ergens tegenaan wordt geklapt. Echt in het mid.

ik zou nog wel een dope schreeuwende vocal willen horen dat zou het voor mij compleet maken.

hoor ik daar ook de kickdrum uit de jason nevins rmx voor run dmc - its like that?

wat een opletende luisteraarssss
het is idd een geknipte drumloop van een sample cd di e ook gebruikt is door it's like that

wat bedoel je met die basgitaar ?*D

leuke dingetjes in, maar 't komt percies niet echt op gang en de klanken zijn niet altijd even goed...

zang doet me denken aan bob sinclair 'ich rocker' ;)

hmm, noem het persoonlijke smaak, maar ik vond de vorige versie toch iets leuker:)

Back