Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb net reason 2 geprobeerd, en ben zeer verrast door de verbluffende realisme van de orkestsamples!Origineel geplaatst door olafmol
ik vinnet geweldig...de reverbs zijn geen lexicon kwaliteit, de subtractor is niet mijn favoriete softsynth, de distortion klinkt nergens naar, maar als je met reason 1 of 2 geen track kan afmaken die ook nog eens goed klinkt dan moet je de schuld denk ik bij jezelf zoeken (of bij het feit dat je het werken met software niet prettig vindt en liever hardware gebruikt)...
als je ook nog eens rewire gebruikt naar een VST/directX/DXi host met wat fijne softsynths en plugins dan is het helemaal prettig....
Olaf
Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Ik heb net reason 2 geprobeerd, en ben zeer verrast door de verbluffende realisme van de orkestsamples!
Het is haast niet te geloven zo echt als het klinkt!
Kijk en daarom pleur ik er graag een beat onder!maar denk bv. dat je beat in dit geval misschien de onechtheid wat versluierd ook.
maar zoals ik het nu (in dit voorbeeld) gebruikt heb komt het "orkestgeluid", voor mijn doeleinden, goed tot zijn recht, vinnik.Origineel geplaatst door Oxy-Yan
maar zoals ik het nu (in dit voorbeeld) gebruikt heb komt het "orkestgeluid", voor mijn doeleinden, goed tot zijn recht, vinnik.

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
Maaruh...misschien kan een middag kloten met een EWS64 mijn gedachte veranderen...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Hai
Ik ben niet bekend met reason
Origineel geplaatst door excalibur
Akai-samples kan je omzetten in WAV d.m.v. het progje "Akai-cd-extractor"
Origineel geplaatst door Rhy
true, maar het is wel een kutklus.