om-je-nek-hang-keyboard

Status
Please reply by conversation.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Ik moet van mijn band maar eens uit mijn schulpje komen, dus ben ik op zoek naar een zg. keytar, bv: korg rk100, roland ax-1 of iets dergelijks cq vergelijkbaar, voor een leuk prijsje :D

staat/stond een RK100 op marktplaats maar de verkoper wil er 350 euro voor hebben...
staat ook nog een AX1 op marktplaats waarvan het hoogste bod nu op 100 euro staat

succes!

oh en niet met zo'n foute yamaha SHS aankomen he :p

:confused: Ik zie ze allebei niet staan, maar bedankt voor het meedenken! :okdan:
Zo'n yammie shs is voorlopig niet echt een optie, maar wie weet waartoe ik gedwongen word ;)

die moog liberation staat ook nog op marktplaats. kost 2500 euro, dat wel.
is een sh101 of novation bass station niks? da's pas cool.

Op speurders staat een SHS200 voor 250 euro...

wat een :kont:

ik weet niet of dit veel beter is, maar ik heb een casio az-1 op het oog :D
Nogal retro, hehe.

casio_az1.jpg

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
die vind ik ruig! waar heb je 'm gevonden?
die stond toch ook in die andere genoemde thread, met die foto erbij? moet je alleen nog een pijp scoren, ben je net zo cool als die kerel!

nee, maar in die post stond dat die man em eigenlijk alleen maar gebruikte als computermidiklavier. En laat deze gebruiker nou dezelfde zijn als degene waar ik vanavond al een afspraak mee had staan, om een sy77 te kopen! Dus ik heb em geP.B.d of hij dat ding ook niet kwijt wilde. Lang verhaal kort: ik ben net thuisgekomen met een sy77 (in nieuwstaat! :okdan:), een tg55 én een casio AZ-1 :D voor echt een vriendenprijsje! Dus: Lindros, bedankt!

Verder wil natuurlijk ook Bass bedanken voor de link, waardoor ik op het spoor kwam :D

Binnenkort foto's van mij in aktie met de AZ-1: we spelen namelijk komende zaterdag op een carnavalsfeest in Stiphout, en dit lijkt me een prima gelegenheid om mijn afropruik op te doen en lost te gaan op Flashdance :dubbel:

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum

Verder wil natuurlijk ook Bass bedanken voor de link, waardoor ik op het spoor kwam :D

thanx...

Sinds ik gisteren deze thread heb gelezen, heb ik afgelopen nacht gedroomd dat ik met zo'n ding stond te spelen op t podium...weird...:confused:

ow ja, ff foto regelen (is wel gemaakt hoor) :)

tadaaaa! :D

Overigens staan er op dit moment een paar AX-1's van roland op mp...

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
tadaaaa! :D

Overigens staan er op dit moment een paar AX-1's van roland op mp...

vergeten plaatje te uploaden :stupid en je kan je posts niet editten hier :confused:

Attachments

• johan talking.jpg
    johan talking.jpg
    101,7 KB · Bekeken: 78
Status
Please reply by conversation.
Back