Favo. Reclame

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja, reclame maken is een vak apart. Goeie reclame is nog moeilijker. Nou is er niet veel leuks. Voor sommige producten kun je gewoon geen goeie reclames maken. (Maandverband, wasmiddel etc.)

Wat vinden jullie nou goede reclames???

Mijn list:

* Ijverige agent (achmea, even apeldoorn bellen)
* Amstel reclames (allemaal goed)
* Dat drankje met die gast die iedereen achterna rent. Hondj ekomt dan in de houtversnipperaar etc.

heheh mee eens DJ, maar toch, tijdens het eten.... :)

Mijn favo is die van het sultana 5 pak!

Met die fietsenhersteller die metamorfoosd in een konijn!

echt geweldig!

Staatsloterij! Die kerel die met het gewonnen geld van de loterij een grote" mansion" heeft gekocht. De afstand naar de wc was zo ver dat ie in broek gezeken heeft. Fantastish!

kreeeziieeee bertjuhhh pùntjuh en el

www.crazybert.nl site is alleen gesloten. Filmpje was daar vorige week nog downloadable :)

Ik vind die amstel reclame ook wel gaaf, doe me denken aan een paar maten van me, Allemaal nog vrijgezel niet vies van een partijtje kroeg hangen maar zeker geen versierders ofzo. heel herkenbaar.
Vooral die met het omwisselen van de vissekom en de plant als 1 van hun op vakantie is. Zeer tof

'savonds tijdens het eten wordt ik wel eens getrakteerd op levensgrote
tenenkaas met ingegroeide draadnagels bij een reclame over voetschimmel
GATVERDAMME :[>

langlevedecommercie!

ok... dat ben ik weer kwijt

ik kijk eigenlijk alleen nog maar discovery om 's avonds bij in slaap te vallen..
maar de oldtime klassieker is voor mij toch wel die van john west waarbij een visser in gevecht gaat met een beer. maar die beer heeft bruine band fujitsu of zoiets. ik krijg weer samentrekkende buikspieren als ik er aan denk:)

Dit vind ik wel een leuke reclame:

vc10ad.jpg

Die van Amstel met dat waterpistool in de supermarkt. "Is het een kadootje?" ;)

die nieuwe van de peugeot 206;

met die vent in india die z'n ouwe koekblikkie eerst tegen de muur voor- en achteruit rijdt, dan die olifant erop laat zitten....

fantastisch!!

vooral dat laatste shot, dat ze met z'n 4en in die gedeukte 206-lookalike-auto aan 't cruisen zijn, allemaal lekker stoer meeboppend op de muziek...

rivela [ligth] met die vroutjes in hum blotenkont bij dat meer
maar ik moet toegeven ik kijk maar 1 uur in de week tv dus
zie niet veel raclame

Origineel geplaatst door marcuuu
rivela [ligth] met die vroutjes in hum blotenkont bij dat meer
maar ik moet toegeven ik kijk maar 1 uur in de week tv dus
zie niet veel raclame

Hehe, Nederlands leren doe je zeker ook niet???? ;):engel:

Back