anoniempje
hobby knooier
Heb je net je vakantie dagen eens opgenomen om eens lekker een uitbetaalde vakantie lang muziek te gaan maken
gaat precies aan het begin van m,n vakantie m,n computer kapot nou is de computer kwa midi het midden punt van mijn studiootje dus ik kan nu helemaal niets meer
, ik heb nu maar voor nood een pentium 500 staan met flstudio en midi er op maar dit heeft een timing van niks
me eigen pc is nu inmiddels opgestuurd en verwacht ik binnen 2 maanden niet terug
dus ik zoek: een (volwaardige als dat kan) midi sequenzer waar mee ik m,n studiootje kan aansturen en zo goed als complete tracks kan programmeren
maar ook knop bewegingen van synths opneemt, en het liefts ook noten in te voeren is met een apart midi klavier
in welke richting moet ik dan gaan kijken ??
bijv een yamaha rm1x ?
of kom ik met een oude atari met cubase verder ??
of zal die oude mam nog wat sequenzer of zo,n alesis sequenzer al meer dan voldoende voor mijn gebruik zijn
hoor het wel, dank al vast
gaat precies aan het begin van m,n vakantie m,n computer kapot nou is de computer kwa midi het midden punt van mijn studiootje dus ik kan nu helemaal niets meer
, ik heb nu maar voor nood een pentium 500 staan met flstudio en midi er op maar dit heeft een timing van niksme eigen pc is nu inmiddels opgestuurd en verwacht ik binnen 2 maanden niet terug
dus ik zoek: een (volwaardige als dat kan) midi sequenzer waar mee ik m,n studiootje kan aansturen en zo goed als complete tracks kan programmeren
maar ook knop bewegingen van synths opneemt, en het liefts ook noten in te voeren is met een apart midi klavier
in welke richting moet ik dan gaan kijken ??
bijv een yamaha rm1x ?
of kom ik met een oude atari met cubase verder ??
of zal die oude mam nog wat sequenzer of zo,n alesis sequenzer al meer dan voldoende voor mijn gebruik zijn
hoor het wel, dank al vast