Gisteren Waldorf XT opgehaald

sten

Ouwe rot
Zo, eindelijk is mijn Microwave Waldorf XT binnen. Heb 'm gistermiddag opgehaald bij het postkantoor (verzonden uit Oostenrijk).
En wat een supervette bak is het zeg. En hij staat wel mooi onder mijn NordRack2 8P
Deze week waarschijnlijk een aantal slapeloze nachen ;)

Hier in Nederland zijn ze 2ehands vrij moeilijk te krijgen (en meestal is de prijs een beetje aan de hoge kant). Deze mwXT heb ik gevonden op een Duitse advertentiesite (vorige eigenaar komt uit Oostenrijk).

Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag ????

gr. Mario

650 euro. Maar daar kwam nog wel een beetje verzendkosten bij (postwissel is vrij prijzig trouwens).
Microwave is als nieuw (4 maanden oud), doos + manual er bij. Geen verkeerde deal dacht ik zo :)

Zeker niet duur voor een 4 maanden oude Waldorf ;)

gr. Mario

waldorf

waldorf

lekker voor je man, is hij zwart of oranje niet dat het veel uitmaakt want hij blijft vet, ik wil hem ook zeker in mijn studio hebben een vriend van me heeft hem ook ed beukers, al heel wat uurtjes naar geluisterd en gepield.

top bak!!!!!

Vriend van mij heeft 'm ook, zodoende ben ik ook verliefd geworden ;)
Het is een oranje en heeft 10 stemmen (je hebt ze ook met 30 stemmen).

Ik vind zelf die zwart/grijze echt mooi, ook al gaat het niet om het kleurtje. :)

Tis dat ik al twee waldorfen heb staan, anders had ik ook nog wel zo'n knoppenbak erbij willen hebben.

Hey Sten!!

Je bedoelt zeker Jeffrey??
Ik heb bij jou ooit een Atari weggehaald geloof ik.. =)

Veel plezier met je Oven!! In love with the sound?

Zo heb ik deze week slaaptekort gehad met m'n Virus KC.

Mijn ex-MWxt ging voor hetzelfde geld naar Mario ;)
Ik mis hem wel een klein beetje. Echt een hele 'diepe' synth! Veel plezier ermee.

Origineel geplaatst door JiNX
Hey Sten!!
Je bedoelt zeker Jeffrey??
Ik heb bij jou ooit een Atari weggehaald geloof ik.. =)
Veel plezier met je Oven!! In love with the sound?
Zo heb ik deze week slaaptekort gehad met m'n Virus KC.

Ja, Jeffrey inderdaad !
Ook toevallig dat ik jou hier tegenkom ;) Is alweer een tijdje geleden dat je die Atari bij mij hebt gekocht (5-6 jaar ofzo ?)
Maargoed, je zult ongetwijfeld evenveel plezier hebben met je Virus als ik met mijn Walnoot Magnetron XT ;)

Coole bak ! Heb er zelf ook een. Zit je er ook al over te denken om zelf met een wave-editor aan de gang te gaan. Wil ik zelf ook gaan doen, maar weet nog niet wat een goede is.

Het is mij trouwens opgevallen dat mijn XT niet van die "standaard" knoppen heeft, maar taps-toelopende ergonomische knoppen zoals op de Q-serie.
Schijnt dat de nieuwe mwXT's met deze knoppen zijn uitgerust.

He Sten, gefeliciteerd met je Walnoot XT. Veel plezier en laten we nu snel een track maken voor de 18e. Je weet wel, voor het feesie.

groetjes JOHNNEY

Back