Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jazper
Ik heb even gekeken. Plaatje is echt. Geen photoshop compositie dus.
Origineel geplaatst door ChampionSound
Anders dan de looks/ergonomie zit er toch geen verschil in als je een Minimax ASB en Pro-12 ASB los zou hebben?
De prijs van deze bak zal denk ik ook niet veel voordeliger zijn dan de 2 ASB's samen gok ik zo...
Overigens is hier niks over te vinden op de creamware websites, dus óf het wordt door een apart bedrijfje gecustomized (zijpanelen), of het is gewoon een goed geshopped plaatje...
of zijn het gewoon de losse synths maar dan in een optioneel rackje misschien???Origineel geplaatst door olafmol
dat denk ik nou ook..waarom zou creamware een aparte productierun opzetten voor een apparaat dat nix meer is dan 2 aan mekaar geplakte apparaten die ze al maken?
Origineel geplaatst door Tom 32
uit een andere hoek .....
![]()

Origineel geplaatst door gijs
maar kijk ook eens op de eerste foto. de midikabel aan de linkerbovenkant van het apparaat lijkt zo te lopen dat hij aan de zijkant weer schuin achter het apparaat vandaan zou moeten komen op deze foto. nu komt daar nix, zou die kabel dan zo geknikt zijn dat ie vanaf dat punt ineens recht omlaag loopt??
Origineel geplaatst door chielos
zijn volgens mij gewoon twee synths die aan elkaar zijn gezet dmv twee op maat gezaagde plankjes...
iemand trouwens al met die prophet clone gespeeld?

De modulaties zijn wat beperkter op de minimax tov de Pro12.if you follow the links you'll come to this page
http://www.sequencer.de/syns/creamware/System1200.html
where the photo is labeled 'tnx creamware/d.matten'
Dirk Matten is one of the founders of Synthesizer Studio Bonn, a once famous German distributor, now out of business
unfortunately the site is in German only - under 'Business Arts' they have a collection of their amazing ads, though the jokes remain hidden due to missing translation.
There are such gems as the comment under the pic with 3 guys behind lots of empty beer glasses '... with 12 bits you'll have more dynamic immediately'
'Bit' is a German beer brand...
cheers, tom
Origineel geplaatst door Nouveau
De kabels van t midikeyboardtje gaan recht door de CW module heen: photoshop dus.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door Septic
Pro12 is een retegeile bak. Met unison blaast ie alles weg imo