Creamware System1200

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Bericht door een moderator:
Ik heb hem verplaatst aangezien hij niet echt blijkt te zijn.. mocht ie dat wel zijn, dan verplaatsen we het gewoooooooooooooooooooooooooooooooooooooon terug! Alaaf!

:D hehehe, okee dan... ben 'r blijkbaar weer eens ingetuind..

Ach ja, we wachten 't maar weer es gewoon af. Tijd zal 't leren..

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D hehehe, okee dan... ben 'r blijkbaar weer eens ingetuind..

Ach ja, we wachten 't maar weer es gewoon af. Tijd zal 't leren..
Liever tien HOAX-en te veel als eentje echte gemist.... denk ik. :)

Origineel geplaatst door Nouveau
Wat bedoel je met alles? Een aantal synths of klinkt ie gewoon goed .....

Nou ja alles is misschien overdreven, maar hij klinkt dan echt heel analoog en drukkend
En aangezien ie 12 stemmig is kan je bij 4 stemmen unison toch nog chords spelen.

Er zitten nog enkele bugs in als je in polymode bent. Voornamelijk dat de noten stuck raken wanneer je een sequence speelt
en daarover dezelfde noten triggert. Al moet ik zeggen dat ik sinds ze alleen via midi in aangesloten heb dit nu een stuk minder is geworden.

Wachten is op OS2.0, er is wel al een dl link, maar die is nog niet geactiveerd.
http://www.asb.creamware.de/pro12_eng.htm

Origineel geplaatst door Septic
Wachten is op OS2.0, er is wel al een dl link, maar die is nog niet geactiveerd.
http://www.asb.creamware.de/pro12_eng.htm
Ik begrijp die download pagina's niet. Ze hebben het over versie 2.0 (die inderdaad nog niet te downloaden blijkt).
Maar ze noemen het "Remote control software", dat is toch alleen het programma om de ASB's te editten. Waar kun je dan de daadwerkelijke OS updates vinden?

Hi Marc -

The pic itself is genuine, we also plan for a "natural wood" version of it.

Let me forward you to Dirk Matten, he's our man behind that "machine".
Dirk - can you please fill in Marc on its background?

Thanks & Regards

Frank Hund
CreamWare Audio GmbH

Deze mail kreeg ik geforward via een betrouwbare bron. Dus geen hoax, naar alle waarschijnlijkheid... Als er meer nieuwtjes komen zijn die ongetwijfeld als eerste bij Gearjunkies te vinden.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door cowbell
Ik begrijp die download pagina's niet. Ze hebben het over versie 2.0 (die inderdaad nog niet te downloaden blijkt).
Maar ze noemen het "Remote control software", dat is toch alleen het programma om de ASB's te editten. Waar kun je dan de daadwerkelijke OS updates vinden?

Die krijg je via Ralph (zit op planetz.de) na mailen van HW serial krijg je unlockcode om je bios te flashen.
Feitelijke OS staat op de creamware FTP

Origineel geplaatst door nomore
mooi!!!. nu hopen op een schappelijke prijs want ik vind de overige creamware producten gewoon echt te prijzig.

8 a 9 honderd voor een synthje valt toch wel mee?
die prijzen zullen vast nog wel dalen denk ik..

Origineel geplaatst door shortwave
Deze mail kreeg ik geforward via een betrouwbare bron. Dus geen hoax, naar alle waarschijnlijkheid... Als er meer nieuwtjes komen zijn die ongetwijfeld als eerste bij Gearjunkies te vinden.

Ja het lijkt er idd op dat het toch echt is!
op de Creamware site staat ook een klein plaatje bij hun Frankfurt Musik Messe aankondiging

messe6pageE.jpg

Zie daar ook wat onbekende dingen in het meest rechtse plaatje...misschien ASB effect processors of zo?

Bericht door een moderator:
Ik heb hem weer naar Synthesisers en synth-modules verplaatst. Mocht het helemaal nieuws zijn en verkrijgbaar dan zien we hem wel weer op de voorpagina verschijnen.

Aan de andere kant kan het natuurlijk ook gewoon een 1 april grap van Creamware zijn, of een goede marketing truuk om de aandacht op zich gericht te krijgen. Toevallig of niet, de Messe eindigt op 1 april...

Origineel geplaatst door Septic
Dit is gewoon een Pro12 onder een Minimax ;)

Het leuke is dat ik bijna dezelfde opstelling heb.
Dus Minimax op de Pro12 en daaronder een qwerty keyboard ;)

Ter herhaling...
Enigste verschil is dat deze eigenaar een custom houten rand heeft gemaakt waar ze allebei in gemonteerd zitten.

8) Zien jullie wel?!!! 'k HEB wel gelijk!!

Wellicht komt Creamware binnenkort uit met een paneel setje. Zou heel slim zijn, gaat de verkoop vast van omhoog. Als zij het niet doen ga ik een paneel setje produceren! Voorinschrijving gestart 8o)

Back