Grote Google Video / Youtube topic!

Bericht door een moderator:
Ik zie dat dit draadje ontspoort in youtube video's, die niets met muziek/geluid/synths te maken hebben... Dat is natuurlijk niet de bedoeling op een Synthforum. Ik laat die video's nog even staan als voorbeeld ,zoals het NIET moet !!!

Bericht door een moderator:
Ik zie dat dit draadje ontspoort in youtube video's, die niets met muziek/geluid/synths te maken hebben... Dat is natuurlijk niet de bedoeling op een Synthforum. Ik laat die video's nog even staan als voorbeeld ,zoals het NIET moet !!!

Zoals 6 trak al zei:

Algemene Discussie [overig]
Discussieer hier over algemene zaken die niets met muziek of aanverwante elektronica te maken hebben.

Ik wil niet bijdehand doen of iets provoceren. Maar, ik denk dat u verkeerd heeft gekeken waar dit topic geplaatst staat. Want, indien wij ook over muziek verwante dingen moeten praten in een sub-forum waarvoor dit niet bedoeld is is de logica dus totaal omgedraait, en moeten wij dan over onzin praten in het gewone disscusie fora?

Sorry, moest het even vermelden.

Ik wilde de waarschuwing algemeen houden , en niet op de man.
Maar ik doelde dus meer op video's of eventueel daarop volgende discussies ,met een politieke of racistische gerelateerde inhoud ...........
Zie bovenstaand.

[hier laat ik het bij]

bedankt voor de tips heren en de moderator actie. Het was impulsief en ik had geen fatsoenlijke search gedaan door tijd gebrek.

Hier is ie weer, hopelijk op de goede plek:

een een ernstig leuke you tube posten die wel met muziek te maken heeft sdl labworks label ...1993 5 videos ,..weinig film ;-] veel muziek

:Dliveset

Back