schemas van de blacet dark star chaos..gezocht

Status
Please reply by conversation.
Ik ben op zoek naar de schemas van de blacet dark star chaos..ik heb nog 3 sn76477 liggen en heel veel onderdelen uit de 80s dus ik ga weer eens aan het bouwen.
Ik heb alle schemas van de chipzelf met veel toepassingen maar ben specifiek op zoek naar de chaos module schemas...wie kan me daar aan helpen??
:okdan:

die ken ik al..

die ken ik al..

maar evengoed bedankt..jij hebt toch een chaos module?Zaten er geen schemas bij?Of kun je niet eens een fotootje van de print maken,boven en onder..ik zou je zeer erkentelijk zijn..:okdan: Ik zag dat je ook een frontplaat had in motm formaat ,mm..even over nadenken ik had al 3 kastjes gekocht..:koffie:

leuk filmpje..

leuk filmpje..

Ik heb die chips al sinds 1980 of zo van de tandy..de atari geluidschip..ik wil iets met cv/gate control ermee maken,heb al wat ideeen er zit een noisegenerator in een vco een filter en een lfo en ook nog een envelopegenerator..geinig ding hoor ik heb er wat helse geluiden uit gehaald!8D
Eerst even wat experimenteren op de experimenteerprint en dan bouw ik er een paar..kicken..gaat leuk samen met mijn nieuwe digisound..en de rest natuurlijk.:okdan:
@mono tof :okdan: ,je kunt de fotos mailen naar :steven@rednoiz.nl..bedankt!

Dit is em toch?

Ik had em gister voorbij zien komen toen ik opzoek was naar een schema van een Casio SK-5.
Nog immer niet gevonden trouwens.

DSschorig.gif

eventueel zmily vervangen voor 8o zie ik.

..

..

kun je nog eens een linkje plaatsen bij mij werkt ie niet..
tip:gebruik de http:/ button in het berichten venster..
:okdan:

Origineel geplaatst door etaoin
Da's ff een partij simpel zeg...
Ik ga ook maar 's een 76477 zoeken denk ik :)

Let er wel op, dat dit het schema is van de originele Dark Star en niet van de Dark Star 2000. De 2000 heeft cv inputs voor alle parameters en die zitten niet op de originele.

thanx!!!

thanx!!!

cv inputs zijn makkelijk te bedenken met een buffertje erbij..aan de slag..!:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back