MUC avond november

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synic

Hmmmm, brains....
Gisteravond was weer een zeer geslaagde MUC avond.
De opkomst was 14 man, het paste allemaal net in mijn woonkamer (ik kwam 1 zitplaats tekort).
De interesse voor deze avonden wordt ook steeds groter gezien het aantal nieuwe gezichten gisteren.

Het forum was ook sterk vertegenwoordigd:
4-Tek, matt second, JohhnyBusca & Craz, Kenny, LaHousse, Breed en ik hebben een muzikale bijdrage kunnen leveren.

Ik hoop dat Kenny meer ruimte heeft dan ik, want ik vermoed dat de opkomst de volgende keer nog groter wordt :p

Voor de outsiders:

De MUC avond is een maandelijks terugkerend evenement waarop synth- en muziekliefhebbers hun eigengemaakte materiaal ten gehore kunnen brengen.
Niets groots ofzo, we zitten met zijn allen bij iemand thuis met thee, koekjes en muziek.
Heb je geen muziek bij je, dan moet je koekjes meenemen.
Het draait dus voornamelijk om de muziek en de gezelligheid.

Oorspronkelijk is het begonnen als een clubje midi muziek makers in Delft, inmiddels komen de mensen uit allerlei uithoeken van het land.

Via de MUC avond komen veel mensen bij het forum en vice versa.

Klinkt leuk! Is waarschijnlijk goed om lekker te netwerken (bluergh, i hate that word!). Ik heb best interesse en ik kan denk ik ook wel een nuttige bijdrage leveren. Waar staat MUC voor?

Oorspronkelijk stond het voor Music U C (you see), maar we gebruiken het ook voor Midi User Connection.

De datum van de volgende avond is nog niet bekend, ik zal het je tzt wel laten weten.

Ja was zeker geslaagd.
Ik hoop dat de opkomst de volgende keer ook zo goed is, dan wel
hoger.
Mijn woonkamer is iets ruimer dus dat moet kunnen.
Ik heb een snelle internet verbinding, dus dat zal ook geen probleem zijn.

Dus ik hoop dat iedereen weer lekker creatief is de komende maand, iedereen is welkom en dan bouwen we er meteen een feestje van.

Wat mij betreft tot volgende maand.

De MUC avond was zeker weer geslaagd. Onze track is te downloaden via onze site. Q.B. Double.

Wij zijn erg erg trots op. Eindelijk een nummer met begin en einde. Tenminste. Meer begin en einde kun je niet van ons verwachten. Maar goed, dit post ik dadelijk wel bij releases...

Een MUC in het zuiden lijkt me wel wat. Er zijn namelijk mensen die gisteren 2,5 uur heen en 2,75 uur terug hebben moeten reizen. Maar eventjes aan matt second zitten maakt veel goed.

We zijn zowiezo van plan zoiets dergelijks als een MUC voor het forum te organiseren op een zaterdag bijvoorbeeld.

Zodra de plannen concreter worden hoor jullie het via dit forum.

Aciiiiiiiiiiid (tekno een keertje)

Yep, het was er ook zeer gezellig,... absolute de moeite... ook leuke muziek gehoord en veel koeken ;)
CU next Time!

MUC is van oorsprong een vereniging voor audiovisuele kunsten in Delft
hierbij hoorden de Midi User Connection en de Media Under Control.
De een voor audio (dus ook wel meer dan midi, zolang et maar enigszins electronisch georienteerd is) en de ander is video ( hieruit is de steeds bekender wordende VJ groep Photonic ontstaan (lowlands/ waterfront/ exposure of sound).

wat er van overgebleven is nadat de eigenaar zijn gekraakte pand teruggenomen had, is elke maand bij een willekeurig lid muziek luisteren en berkitiseren en koekjes en thee

in ieder geval blijven de MUC avonden in delft gehouden worden, maar er kunnen daarnaast natuurlijk altijd andere avonden elders worden gehouden.

Fijn !

Fijn !

Wel top dat er zoiets is in jullie omgeving. Het is gezellig.. interessant.. en ja.. toch een stimulans om lekker met je eigen muziek bezig te zijn.

Delft is voor mij persoonlijk een tering-eind weg.. maar het is de moeite wél waard.

En wij nemen geen koekjes mee.....

Snoeiharde acid-beukers die gezellig samen thee en koekjes nuttigen. Geniaal! Dat moet ik 'n keer meemaken.

Het is er zeer leuk... al die Freaks daar zo bijeen ;)
Het was voor mij afgelopen dinsdag de eerste keer dat ik erbij was maar het zal zeker niet de laatste keer zijn...
>:|

Nog een keertje MUC

Nog een keertje MUC

Hoi,

MUC kent een mailing lijst waarop aankondigingen gemaakt worden mbt o.a. de datum, tijd en het adres waar de eerstvolgende MUC-avond zal plaatsvinden. Je kunt die lijst vinden onder de naam Music-You-See@yahoogroups.com

Let wel, mocht je vragen hebben over MUC stuur die dan niet naar die lijst want die is alleen voor aankondigingen bedoeld maar naar diens moderator of stel ze op het synthforum. Daar zwalkt zoals je wel gemerkt hebt menig "muc-er" rond. Wil je een keer langskomen op een MUC-avond, no probs, maar geef dan ff een seintje b.v. aan mij (ik modereer die lijst), dan kan ik dat doorgeven aan de host van die avond.

Nog even over afgelopen dinsdag, dat was inderdaad een erg geslaagde avond. 11 van de 14 aanwezigen leverden een muzikale bijdrage :-) Keep up the good work guys !

Greetz,

Zaphod B.

Volgende week zondag is er weer eentje.. Ik weet nog niet of ik kan... Jullie horen het nog.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back