MUC avond november

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Synic
Voor de outsiders:

De MUC avond is een maandelijks terugkerend evenement waarop synth- en muziekliefhebbers hun eigengemaakte materiaal ten gehore kunnen brengen.
Niets groots ofzo, we zitten met zijn allen bij iemand thuis met thee, koekjes en muziek.
Heb je geen muziek bij je, dan moet je koekjes meenemen.
Het draait dus voornamelijk om de muziek en de gezelligheid.

Oorspronkelijk is het begonnen als een clubje midi muziek makers in Delft, inmiddels komen de mensen uit allerlei uithoeken van het land.

Via de MUC avond komen veel mensen bij het forum en vice versa.
En het is nog gezellig ook. Er worden geen instrumenten geshowd.. Alleen maar eigen composities.. (niet alleen dance!!!!!)

Let goed op! Het is deze keer geen avond maar een middag :) En het is bij mij thuis.

Jammer dat ik deze zondag niet kan.. (cursus van werk in Londen)

Maarrrr veel muziekplezier allen!!

Arv

Sjemig zeg, na een paar mislukte poging om bij die yahoo troep aan te melden ben ik dat MUC gedoe vergeten.

Maar lijkt me zeker top om d'r eens een keer naartoe te gaan. En laat ik nou net dit weekend naar de verjaardag van mams motten gaan. Nou ja dan maar volgende maand zekers.

Maar misschien een ID om die MUC avonden hiero in dat kalender dingetje te plaatsen? Ik ken mezelf nl. en voordat ik d'r erg in heb ben ik het al weer vergeten. (aderverkalking?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back