Whitehouse in Tilburg...en forummeeting

gjb68

Ouwe rot
Hallo ben sinds kort ook werkzaam als vrijwillig geluidsman in Paradox in Tilburg.
Van oorsprong is Paradox een jazz-honk en een vrij open podium voor geimproviceerde muziek nou progammeren ze de laatste tijd ook andere live-acts zoals elektronica,metal,blues.....etc.
Ik weet niet of er dit forum ook liefhebbers zitten die van duistere powerelectronics houden want WHITE-HOUSE komt 10mei........het wordt wel snoeihard en wordt voor akelig sfeertje gezorgt (mede door mij) de bedoeling is wel dat je totaal v/d kaart/geflipt naar huis gaat}:|
En ik doe het geluid want de betaalde krachten lopen gillend weg vermoed ik.......qua techniek is er niet veel aan want ze komen met 3 laptops.

Nu even iets anders.... we hebben bepaalde vrijheid in Paradox zo ook om iets te progammeren/organizeren nou leek me het leuk om meeting te organizeren voor forumleden...of andere freaks die als ze 't leuk vinden live te spelen met analoge bakken/modulairs...etc er is tenslotte een PA-installatie....bar...personeel....etc
Wil effe weten of er animo is voor zoiets een meeting met live-performence op een vrije vrijdag/zaterdag-avond d'r zitten geen kosten aan verbonden maar er moet wel genoeg volk zijn om te zuipen:mega:

groet Gert-Jan

Klinkt als een goed idee!

Een SF jam sessie waarin men zijn fav apparaatje meeneemt.

:) Klinkt leuk om es optredentjes/meeting(s) te houden!

:erm: alleen uh.. moeten het analoge en/of modulaire bakken zijn??

Hoeft niet perse denk ik analoog te zijn.........maar had gewoon 't idee naar verhalen van jullie over de meetings (ik heb er nog geen een bezocht) geen uitversterking gekloot met koptelefoons....etc om gewoon op 't podium iets doen v/e half uur ofzo of langer hangt v/d animo af want dan kan iedereen 't horen gewoon uitversterken die hap.

groet Gert-Jan8D

Hela Gert-Jan,

Dus jij ben de nieuwe geluidsman van Paradox :)
Natuurlijk kom ik ook naar de meeting.

Hey Matthijs alles goed?........eeuhh ben niet de nieuwe geluidsman! ben al een paar maanden actief doe 't vrijwillig 2á3 produkties per maand vind ik wel genoeg in combinatie met m'n werk.
Je moet nog effe die schemaatjes doormailen over die cv/gate voltages om CSQ100 ook te laten werken met MS20...etc.

groet Gert-Jan 8D

hey Gert-Jan,

Heb ik die schemaatjes inmiddels eigenlijk wel doorgemaild?
Kan me dat niet meer herinneren....

Binnenkort wil ik wel weer een keertje langskomen als het schikt.
Ik zou graag eens met die ARP 2600 van je willen pielen als dat kan :D:D

Had al gezien op hun site dat ze naar nederland komen.
Heb dan helaas niet de mogelijkheid om dit mee te maken. Moet ik dit gatverdamme al weer missen.
Voor iedereen die totale vrijheid van zelfexpressie hoog in 't vaandel heeft staan; deze heren doen er nog een schepje bovenop. Verwacht geen shockrockpunkshow dit is toch meer intieme luistermuziek.
Wel eerst even de teksten van hun laatste cd Asceticists uit je hoofd leren. Kun je fijn meebleren op de ballads van William Bennett.

Hey Matthijs nee je hebt ze nog niet doorgemeeld........en voor die 2600 moet ik nog een hoekje vrijmaken dat je er op de stoel voor kan zitten8D

Hey Leo leeftijdsgrens:confused: voor zo'n meeting-avond met live-gepiel zeker niet het is voor alle forumleden...en voor White-house ook niet zullen veel dertigers&veertigers op afkomen die band bestaat al 20-jaar.
ppsssssttt ben wel bang dat je oordoppen nodig hebt:engel:

Ik zal een beter en overzichtelijk draadje maken dan kan deze sluiten8D

Back