Grote Oakley modular op eBay

etaoin

Brodgar Tech

Attachments

• 43_1_b.jpg
    43_1_b.jpg
    33,2 KB · Bekeken: 112
mwoah, heb nu alleen een a-100......wil wel meer. Denk dat de meeste synths uit m'n studio gaan verdwijnen en plaats maken voor dit soort spullen...

bRzzz

Origineel geplaatst door brz
Denk dat de meeste synths uit m'n studio gaan verdwijnen en plaats maken voor dit soort spullen...

hej bruce... hebbie al nagedacht voor verkoop aan vage bekenden/verre verwanten/kennisen en andere idioten?

was de packagedeal voor:
Moog the schurk/101/ms20/xp911? :D

die syncusion leen ik wel es van je .. hoor je ofk um wel of nie in de packagedeal wil hebbuhh :P

enne last but not least (of tog andersom :S) is afbetaling zonder rente ook mogelijk?

die moog the rogue gaat waarschijnlijk binnenkort ook weg....101 wil ik denkik wel houden, 303 ms-20 x911 en syncussion gaan nooit weg....

eej jean hoe is die andere modular trouwens??

Origineel geplaatst door brz
mwoah, heb nu alleen een a-100......wil wel meer. Denk dat de meeste synths uit m'n studio gaan verdwijnen en plaats maken voor dit soort spullen...

bRzzz

Heb net een a-100 gehoord bij forumlid Etaoin, moet zeggen dattie erg lekker klinkt!! :) Heerlijk ook om te patchen...dat voelt echt als vroeger ofzo...! :D

Die synthesizers.com modular is ook erg mooi....maar duurrrrr! :(

--------------------
hej Casper! ;)

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind het jammer dat die blauw is.
Of je moet al je andere motm formaat modules ook in het blauw gaan regelen.
Voor de rest leuk systeempie!

De kleur bevalt me wel....staat wel funky in de studio...

IK zeg alleen dat >> IK << het niet mooi vind.
IK persoonlijk zou mijn modulair liever in 1 kleur hebben.
Wat een andere vind mag een ieder natuurlijk zelf weten.
Al maak je er een soort teletubie systeem van.

Ik ben nog van de oude stempel - doe mij maar gewoon zwart of wit. Met gekleurde patchcords, dat dan weer wel natuurlijk :)

Back