Modular band samen stellen?

SirSickSik

zwaar behaard lid
Ik zat zo te denken daarnet...
Ik ben al een tijd lekker bezig mijn modular verder en verder uit te breiden, ergens denkende dat ik ooit mee zou gaan optreden, maar ik moet toch toegeven.. als ik hiermee ga optreden kom ik eigenlijk handen te kort om modules tot hun recht te laten komen..

Dus.. wat als we een band opzetten met modulaire synthesizers waarbij ieder zijn eigen instrumentele-hoek voor zijn rekening neemt? Dus een paar mensen voor main sequencing en modulatie, een of twee voor drums, een dedicated bass, twee leads, een drone/spherische achtergrond, paar mensen voor melodie en een paar voor eind-fx en overall-sound (eq-ing, compressie, mix).
En dit op zo een manier dat iedereen af kan met een enkele niet-al-te-grote case die goed te vervoeren is waarbij je jouw case echt als dedicated instrument kunt inzetten.

Zouden er hier geïnteresseerden hiervoor zijn?

prima plan
woon je in de buurt ?

Voor mij is het omgeving leiden met trein of fiets.
Qua case is het voor mij momenteel het handigste om voor de tiptop mantis te gaan. Rest wordt een beetje lastiger.
Momenteel heb ik dedicated cases voor:
-Main case met drums, big genes (kan alles zijn/worden), main mix en eind-fx
-hands-on controller / gate-cv-sequencing / sinfonion case
-industrial sounds (xaoc 8bit en extras)
-stereo spherical sounds (MI/make noise)
-analoge drum case (hexinverter/jomox)
-analoge multi complex-oscillator case
-en een case met meerdere van mijn eigen digitale dual-oscillator die ik met een bedrijf zou uitbrengen, maar het lijkt erop dat zij nu niets meer van zich gaan laten horen..(seriously?!?..arghh...)

Ik vind het een leuk idee, maar voor mij te ver weg. Uit ervaring weet ik wel dat er veel mensen met modulars in en rond Den Haag zitten, dus dit zou moeten kunnen.

Succes in ieder geval!

Back