lola rennt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik vond het een goede film! Ik had er nog nooit van gehoord!
Apart verhaal op een leuke manier in beeld gebracht. Over de soundtrack nog maar te zwijgen :)...

Die film zit echt goed in elkaar. Best bizar af en toe. De muziek is inderdaad ontzettend lekker.

zomaar een scene van afgelopen zondag:

roel: heeeeejjj allus goedt??!
roel: gave film he
jena_mu6: ja?
roel: ja
jena_mu6: is ie al afgelopen?
roel: nee
jena_mu6: haha ben jij altijd zo droog?

ofwel... ja leuke film hoor ... ofzo ;)

Laatst gewijzigd:
Lola is idd erg cool....een van mijn favorieten...

Filmtip dan maar meteen gelijk en op dit ogenblik:

- Irréversible (nu in Bios, erg shockerend, ik herhaal erg shockerend;) ) (soundtrack van Thomas Bangalter)

De muziek zoog. Was een en al geripte sample CD. En paste nog niet eens bij de film vond ik.

Trouwens een leuke film waarin de hoofdrolspeler ook speelt is 'das experiment'. Zeker aan te raden.

LOLA RENNT is een beest van een film en jah de zound track is best ok, helaass kon ik er zondag niet bij zijn maar de film heb ik all een jaar thuis liggen, verder als je echt een fette sound track with horen en evt. de3 fette film will zien die daar bij hoort zoek dan naar "PI" (het teken ofwel nummer 3.14nogwat) hele bizarre film zwart/wit maar fet let wel dit is geen film foor Beeld FX fans

Origineel geplaatst door Tron
verder als je echt een fette sound track with horen en evt. de3 fette film will zien die daar bij hoort zoek dan naar "PI" (het teken ofwel nummer 3.14nogwat) hele bizarre film zwart/wit maar fet let wel dit is geen film foor Beeld FX fans

Kijk.... "PI" hebben we zaterdag gedraaid in het filmhuis van Perron 55.. Jammer dat er toen bijna niemand was... ;{ ;{ ;{ =(

equate

over bizarre films gesproken...

over bizarre films gesproken...

Origineel geplaatst door Tron
...zoek dan naar "PI" (het teken ofwel nummer 3.14nogwat)

Die vond ik inderdaad wel heel bizar.

Als je van freaky films houdt, weet je welke je dan moet zien:

CUBE

Van muziek in die film kan ik me niets meer herinneren... maar elke scene staat nog in m'n geheugen gegrift!

Cube is idd best freaky... Maar hij's nou niet dat je zegt, goh die wil ik nog een keer zien. (maar da's mijn mening)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back