2 x 9V AC Adapters

Status
Please reply by conversation.

Fluence

Stamgast
Heeft iemand er nog 2 liggen, heb nog 2 effectenbakken over laten komen uit het buitenland...
Nooit gedacht aan andere stopcontacten :(

Ben nu dus short in Adapters.

..

..

weet je de mA ?Ik heb er nog wel wat liggen denk ik maar het hangt ervan af hoeveel stroom ze moeten leveren..mocht je dit niet weten om welke apparaten gaat het?

elektronica/hobby winkel rondt de 10 euro per adapter moet lukken en als je die vele verschillende stekkertjes aan zo,n multi adapter niks vindt dan soldeer je de gene die je nodig hebt eraan

Origineel geplaatst door anoniempje
elektronica/hobby winkel rondt de 10 euro per adapter moet lukken en als je die vele verschillende stekkertjes aan zo,n multi adapter niks vindt dan soldeer je de gene die je nodig hebt eraan

Multi-adapters met meerdere stekkers zijn 99,9% zeker DC adapters, en Fluence zoekt AC.

Ja inderdaad ben al menig Electronicawinkel langsgeweest, allemaal DC!
Heb hier een M-audio delta 10/10 die hetzelfde levert 9 VAC op volgens mij uit het hoofd 3mA...waar alles op werkt.

Maar dat moet ik gauw even nakijken thuis!

Gaat om een alesis compressor 3630 en een Lexicon MPX100.

rofl...

Ja nu ik er nog een keer naar kijk...

3 milliampere...daar kan je nog geen mier mee elektrocuteren :D

Ik neem overigens aan dat je met "andere stopcontacten" bedoelt dat ze uit de VS komen? Want als het Engelse stekkers ofzo zijn kun je gewoon een verloopje kopen natuurlijk.

Thomann verkoopt vervangende Alesis adapters (9VAC 1A), maar voor de prijs daarvan koop je ook een 220-naar-110 volt omvormer die je dan gelijk voor beide kunt gebruiken...

Ja komen uit the states ja!

Zal nog eens even de specs nakijken van die adapters die ik erbij heb gehad. En of daar verlopen voor bestaan.

Als iemand ze evengoed nog heeft liggen en niet gebruikt... keep me informed!

Degene die ze hebben liggen...

"9VAC/300mA adapter, met 2.5mm plug. Geschikt voor 4 buis Nixie klokken. Past in de meeste Europese wandcontactdozen. Niet geschikt voor Engeland"

Zit net op te meten, deze heeft een 5mm plug ...en minstens 1A.
Aangezien etaoin 1A voor zijn mpx110 nodig heeft lijkt dat ook wel voldoende voor die compressor.

Ja dat is ook wel weer zo...
Zijn altijd wel beetje zwaar die dingen...]

Naja nog een poging dan...

Ben op zoek naar 2, 9V Ac 0,5 - 1 A... Adapters met plug van 5 mm !

:halleluja

Even een schop omhoog..

Zoekende naar:
- 2x9v AC Adapters
- plug van 4,5 - 5,0 MM
- vanaf 0,5 Ampere

Status
Please reply by conversation.
Back