Wat doen ze er toch mee?

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ken je deze?

http://nm-archives.electro-music.co...ng_Threads/Folder/PaulMicroPaint/@u!Paint.htm

Helaas nog steeds een drie dubbele pagina, dus hij laadt langzaam, maar het is een optie ;)

Wout

Ik kende 'm al, maar het is absoluut niet mijn smaak :). Het idee om met een stift aan de gang te gaan, ook leuk, maar ik ben bang dat het dan net zo snel gaat slijten als spuitverf, en ik heb zo 't idee dat je de lijntjes dan heel snel gaat zien (en ik wil het eigenlijk laten lijken alsof 'ie zo uit de fabriek kwam).

Of ik moet 'm gewoon blank schuren en er dan transparante lak op spuiten, met een paar extra laagjes...

Origineel geplaatst door MadR
is dat jouw site matrixx ?? tering wat een partij parts .. zou bijna 2 odyssey toetsen van je kopen ..

nee het is niet mijn site deze site is van senso hij heeft het grootste assortiment aan onderdelen liggen hier in nederland wat vintage betreft

Origineel geplaatst door Meizo
Dan valt 't bij mij nog mee: 'n minikorg 700s met gaten van een verwijderde mod, met 'n soort fietsband-rubber-gerepareerd knopje, zijpanelen met gaten op plaatsen dat je denkt: wat wou je daar insteken dan? En m'n prodigy mist vier witte knoppen en stonk naar de wiet bij aankoop. Bovendien moet je weleens een beetje douwen op de LFO-golfvorm-keuzeknop voordat ie moduleert... Ach ja, 't heeft ook zo z'n charmes: bij mij mogen de uitgewoonde synths lekker genieten van hun oude dag. :engel:

peavy gebruikte vroeger de zelfde witte knoppen op zijn spullen misschien moet je het daar eens proberen

Origineel geplaatst door j0ris
Mijn MS20 is ooit blijkbaar door een Roland fanaat "gepimped"... op de achterkant is een enorme Roland sticker geplakt, met daaronder nog in kleine lettertjes "Jupiter 4" er bij geverfd/gespoten. Het Korg logo is ook van de voorkant afgekrabt

hahahahahaha...wat een bak...ik heb een Odyssey met een Moog sticker achterop.....

Origineel geplaatst door lord_fornax
Mijn eerste synth-je was een Korg Poly800. Ik ging vanuit Landgraaf naar Amsterdam om dat beestje op te halen. Kom ik daar, blijkt ie helemaal blauw geverfd te zijn.. Maar ja, niet voor niets 2 en een half uur in de auto gezeten, toch maar meegenomen...

Daarnaast ook nog eens een Roland RA-90 gekregen bij een ruildealtje, deze was helemaal met kit en lijm besmeurd, hij had hem in een rackje ingekit/lijmt... de grapjas..

hier een hele slechte foto van de nog slechter geverfde poly800:

poly800.jpg

damn 2 en half uur gereden en dan zien dat ie geverfd is, ik zou persoonlijk uit mijn plaat gaan, als ik ver moet rijden vraag ik de oren van je kop over de staat waarin hij verkeerd. Gelukkig zie je vaak genoeg bij advertenties staan wat er aan mankementen op zit.

Ik ben zelf ook zo, had laatst geprobeerd mijn 18" inch velgen te verkopen en twee daarvan hadden lichte stoeprandschade (tja als je vrouwen je auto leent :engel: ) (viel echt reuze mee,velgen waren voor de rest super strak net als de prijs die ik ervoor vroeg), die schade had ik gefotografeerd en bij de advertentie geplaatst, ECHT 0 REAKTIES op gekomen, wel meer dan 600 keer bekeken, ik adverteer een keer met een foto van hoe ze onder de auto staan en vermeld het alleen in de tekst en binnen een week verkocht ;)

maargoed nu weer even on topic!

Origineel geplaatst door Lennox
damn 2 en half uur gereden en dan zien dat ie geverfd is, ik zou persoonlijk uit mijn plaat gaan, als ik ver moet rijden vraag ik de oren van je kop over de staat waarin hij verkeerd. Gelukkig zie je vaak genoeg bij advertenties staan wat er aan mankementen op zit.

maargoed nu weer even on topic!

Ach, zo is Lord_Fornax gisteren dik 2 uur onderweg geweest voor een zeer plakkerige, smerige, stickende, verkleurde mixer. Maar na 3 uur met een doekje zag het apparaat er weer goed uit. En zelfs geen krakende knop of fader.

Ik kan helaas de foto niet meer vinden, maar ik heb eens een knal rode minimoog gehad waarvan ook nog eens alle zilvere plaatjes van de knoppen waren afgepeuterd. Zag er niet echt uit dat ding. Heb hem doorverkocht aan een toetsenist die in een funkband speelde en die vond het wel tof dat ie rood was.

Origineel geplaatst door maxim-crx
Ach, zo is Lord_Fornax gisteren dik 2 uur onderweg geweest voor een zeer plakkerige, smerige, stickende, verkleurde mixer. Maar na 3 uur met een doekje zag het apparaat er weer goed uit. En zelfs geen krakende knop of fader.

Ja, en dat was alleen nog maar de heenreis he..

Daarbij, met een heel gezellige maxim-crx erbij, zijn dat wel perfecte dagen met uiteindelijk nog een perfect resultaat !! :okdan:

Origineel geplaatst door matrixxx
nee het is niet mijn site deze site is van senso hij heeft het grootste assortiment aan onderdelen liggen hier in nederland wat vintage betreft

oh super .. txs !

Origineel geplaatst door Formant
tuup! welke mixer heb je nou dan ?

Jelle?... is it you??

De MX2442 van (jawel) Behringer. Voor een 'habbekrats' kunnen kopen.

het ding zag er echt niet uit, heb dus ook alle schuifjes en knopjes even geprobeerd op locatie voordat ie meeging, alles werkt nog prima zonder kraken of wat dan ook (op plakkerige vingers na dan :) )

Thuis aangekomen, mijn en maxim-crx zijn vingers vernaggelt van het poetsen..

Origineel geplaatst door lord_fornax
Jelle?... is it you??

De MX2442 van (jawel) Behringer. Voor een 'habbekrats' kunnen kopen.

het ding zag er echt niet uit, heb dus ook alle schuifjes en knopjes even geprobeerd op locatie voordat ie meeging, alles werkt nog prima zonder kraken of wat dan ook (op plakkerige vingers na dan :) )

Thuis aangekomen, mijn en maxim-crx zijn vingers vernaggelt van het poetsen..

it is I hehe

dus nou kan je niet meer op je blauwe poly spelen :)

Nou, ik heb me nog es gewassen, toen ging het nog weer enigzins, ik heb er gisteren nog een leuek sound uit gekregen..

Maar we dwalen af :)

Mijn MS20 is ooit blijkbaar door een Roland fanaat "gepimped"... op de achterkant is een enorme Roland sticker geplakt, met daaronder nog in kleine lettertjes "Jupiter 4" er bij geverfd/gespoten.

:D:D:D:halleluja :halleluja :halleluja Geniaal!

Origineel geplaatst door joriz
8a.jpg

8o)

hehehehe....die afbeelding past echt bij je avatar :)

ajeto....zoals de tsjechen zeggen......

Mijn ex M-1 had de vorige eigenaar uit zijn handen laten vallen. Schade aan de rechterkant: groot gedeelte van de rechterkant was verdwenen.
Bij mijn vorige SY-22 was de modulatie wiel zo misbruikt dat na 5 x gebruiken een van de ringetjes die het wiel vastzet los was geraakt.

Het verhaal van de CS-80 die een paar meter naar beneden was gedonderd: Helemaal uitelkaar. MAAR werkte gewoon nog!!
De apparaten van vroeger waren roadbestendiger dan tegenwoordig lijkt wel.

Back