Wie is er thuis Python 3 en kan wat aanpassen voor me?

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Ik bracht hier een paar dagen terug het nieuws dat er een nieuwe versie is van het Launchpad95 remote script voor Ableton.. Alleen op m'n Launchpad-S zijn er 2 dingen waar ik niet blij mee ben:
- m'n faders zijn 'omgedraaid' qua kleur. Voorheen zag je een fader vol open als een kolom verlichte pads, maar nu toont de fader verlichte pads als hij dicht is. Het is dus omgedraaid: Lege ruimte is nu verlicht, de fader toont als pads die uit zijn..
- notes in de sequencer zijn veranderd qua kleur (waren oranje, nu zijn ze geel) en daardoor niet meer te zien... - er wordt geel gebruikt om de start van een octaaf te laten zien in dezelde mode (De kleur op een Launchpad wordt geregeld met velocity waarde naar een pad sturen).

Ik heb Henri (de dev) al gevraagd of dit nog te fixen is maar hij heeft niet de tijd nu om er in te duiken..
Is er hier een Python Black-Belt Sensei aanwezig?

ah sorry guys... ik ga het eerst even zelf proberen... hij heeft me een file gestuurd- dit zou me moeten lukken....

Screenshot 2022-11-30 at 18.06.52.png

yessss - gelukt! Ik ben happy!

java zonder een hoop {{{{}}}} en ;;;;;;;

op zich lijken de meeste programmeertalen op elkaar volgens die logica

na m'n succes van gisteren heb ik gewoon 'Python dev' op mn CV gezet, het ging vrij simpel allemaal... ;)

Back