nick nova
Resonator
'k Weet niet of het iemand interesseert, maar Zijne Paars Gepoederde komt naar het Sportpaleis in Antwerpen. Staanplaatsen 40 euro, zit 60. Kaarten bij de Fnac.
Ik vinnem VET!
Ik vinnem VET!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door draqoon
VET!!!!
, maar wat is de FNAC? En niet onbelangrijk: wanneer is het?
Het concert start om 20.30 uur, de deuren gaan open om 18.30 uur. Tickets kosten 60 euro (zitplaatsen tribunes), 50 euro(staanplaatsen middenplein en zitplaatsen balkon) en 40 euro (staanplaatsen balkon) en kunnen gereserveerd worden bij Tele Ticket Service 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45), via www.goformusic.be, tel. 0900-260.60 en in de Fnac-winkels.
Origineel geplaatst door Prophet
KOmt dien Appelkakker naar t'Stad? allez vooruit, mwaa vroeger in het begin was em wel redelijk goed, is hij niet hetzelfde afgezwakt als MJ nu?
![]()
Stel je voor dat Prince ook plotseling een bleekscheet is geworden 
Origineel geplaatst door J-Run
In Parijs staat een enorme FNAC. En ze hebben er ontzettend veel cds (3 verdiepingen). Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt![]()

Ook materiaal dat je hier niet vind, of wat?Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt
In Parijs staat een enorme FNAC. En ze hebben er ontzettend veel cds (3 verdiepingen). Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt![]()
die jarré cds hebben ze hier ook hoor. Alleen hebben sommige een ander voorkantje. Daar lagen ze gewoon allemaal en dus heb ik ze allemaal maar gehaald.Ook materiaal dat je hier niet vind, of wat?
het was in een ondergronds winkelcentrum met zo'n pleintje in het midden. Weet niet hoe die heet ofzo![]()
Origineel geplaatst door David
Of verwar je met de Virgin MegaStore op de Champs Elysées, want die is inderdaad reusachtig met 3 verdiepingen, en dan nog een boekenkelder ook.
Origineel geplaatst door Sycorax
Nou, op de Champs Elysées is er toch ook een Fnac? :confused: