Prince komt naar Antwerpen

nick nova

Resonator
'k Weet niet of het iemand interesseert, maar Zijne Paars Gepoederde komt naar het Sportpaleis in Antwerpen. Staanplaatsen 40 euro, zit 60. Kaarten bij de Fnac.

Ik vinnem VET!

VET!!!!

, maar wat is de FNAC? En niet onbelangrijk: wanneer is het?

Wie gaat er nog meer?

GR. Draqoon

KOmt dien Appelkakker naar t'Stad? allez vooruit, mwaa vroeger in het begin was em wel redelijk goed, is hij niet hetzelfde afgezwakt als MJ nu?

:D

Origineel geplaatst door draqoon
VET!!!!

, maar wat is de FNAC? En niet onbelangrijk: wanneer is het?

FNAC = Fédération Nationale d'Achat des Cadres

FNAC is een winkelketen waar je terecht kan voor boeken, cd's, dvd's,... en ook voor concerttickets.
www.fnac.be

Het concert start om 20.30 uur, de deuren gaan open om 18.30 uur. Tickets kosten 60 euro (zitplaatsen tribunes), 50 euro(staanplaatsen middenplein en zitplaatsen balkon) en 40 euro (staanplaatsen balkon) en kunnen gereserveerd worden bij Tele Ticket Service 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45), via www.goformusic.be, tel. 0900-260.60 en in de Fnac-winkels.

Origineel geplaatst door Prophet
KOmt dien Appelkakker naar t'Stad? allez vooruit, mwaa vroeger in het begin was em wel redelijk goed, is hij niet hetzelfde afgezwakt als MJ nu?

:D

:D Stel je voor dat Prince ook plotseling een bleekscheet is geworden ;)

In Parijs staat een enorme FNAC. En ze hebben er ontzettend veel cds (3 verdiepingen). Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt8)

en oja Prince roeleert, wel de songs uit de 80's, want de rest vond ik maar niks.

Als er een park in de buurt is waar die komt zou ik er een flink stuk om heen lopen.

@ J-Run.
Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt
Ook materiaal dat je hier niet vind, of wat?

Origineel geplaatst door J-Run
In Parijs staat een enorme FNAC. En ze hebben er ontzettend veel cds (3 verdiepingen). Heb er vorig jaar veel Jarré stuff weggekaapt8)

Welke FNAC winkel in Parijs ben je geweest? Die op La Défense in het CNIT gebouw naast de Arche de la Défense, of die ondergrondse in Les Halles in het stadscentrum?

Of verwar je met de Virgin MegaStore op de Champs Elysées, want die is inderdaad reusachtig met 3 verdiepingen, en dan nog een boekenkelder ook.

het was in een ondergronds winkelcentrum met zo'n pleintje in het midden. Weet niet hoe die heet ofzo:L

Ook materiaal dat je hier niet vind, of wat?
die jarré cds hebben ze hier ook hoor. Alleen hebben sommige een ander voorkantje. Daar lagen ze gewoon allemaal en dus heb ik ze allemaal maar gehaald.

Origineel geplaatst door J-Run
het was in een ondergronds winkelcentrum met zo'n pleintje in het midden. Weet niet hoe die heet ofzo:L

De Fnac van Les Halles dus.

Origineel geplaatst door Sycorax
Nou, op de Champs Elysées is er toch ook een Fnac? :confused:

Inderdaad. In Parijs zijn er 6 grote Fnacs.
Die supergrote ondergrondse waar J-Run is geweest, heet Fnac Forum.

Back