korg Z1 expansion

matrixxx

Ouwe rot
ik bezit al enige tijd een korg Z1 en ik weet dat je er expansionboard in kan zetten maar heeft iemand een idee welke boards er in kunnen en hoe je hem uit kan bereiden. het enigste board die ik ken is de voice expansion maar ik heb begrepen dat je hem ook met andere boards kan uitbereiden. klopt het dat er ergens intern 2 expansion slots in zitten en waar zitten deze slots.

"Principal Z1 Options include: the polyphony expansion board (DSPB-Z1) for 6 additional voices and an ADAT optical digital interface which allows single-cable connectivity to any device that has an ADAT interface. For ultimate control, a wide selection of pedals are also available."

Daarnaast kun je er nog een geheugenkaart insteken, in de achterkant. Daar zitten tevens de uitsparingen voor de aansluitingen van het ADAT-board, maar volgens mij moet je wel de hele synth openschroeven om deze te plaatsen. Hetzelfde geldt denk ik voor de voice-expansion, behalve dan dat deze vanaf de buitenkant helemaal niet te zien is (vermoed ik).

Back