wazige techno

vet 8)

waar komen al die wazige geluidjes uit?
op dit soort momenten mis ik echt mn machinedrum ....
ben druk opzoek naar een alternatief voor wazige geluidjes

dikker dan dik

dikker dan dik

Modderdikke sound. Knap hoor.

Aanrader voor iedereen die van techno houdt maar niet zo van de hokjesgeest is.

Gr. Jonathan

tnx voor de complimenten :) Ben er zelf ook erg tevreden over... Gemaakt trouwens met yamaha rs7000 icm reason3!

:okdan: Ja, gaaf nummertje

Weinig (zinnigs) aan toe te voegen.

wat een kutsite die acidplanet .. op mac kan ik er niks mee .. en nee wil niet registreren ..

en ik had me nog zoooo verheugd op vage techno =(

tracks als dit maken het registreren toch wel de moeite waard hoor!:)

Lekker vaag:okdan:

Super! Jij hebt het wel in de gaten ;)

Ik heb nog naar wat andere tracks van je zitten luisteren en ik neem m'n petje voor je af hoor.
Vooral DarjastanSagaCompleted trok echt mijn aandacht. Ben je fan van Oliver Lieb (met "The Black Series" in gedachten)...?

mzl, F

Origineel geplaatst door Ferric

Ik heb nog naar wat andere tracks van je zitten luisteren en ik neem m'n petje voor je af hoor.
Vooral DarjastanSagaCompleted trok echt mijn aandacht. Ben je fan van Oliver Lieb (met "The Black Series" in gedachten)...?

mzl, F

Ik dig alles wat wazig is.

:koffie:

zelfs koffie

Erg kikke trouwens om al deze positieve reacties te mogen aanschouwen...

Origineel geplaatst door Ferric

mzl, F

Helemaal mee eens. Erg goeie shit! Wordt dit ergens gereleased? If not, it should!! :halleluja

Groeten,
jasper

Origineel geplaatst door binaural
Helemaal mee eens. Erg goeie shit! Wordt dit ergens gereleased? If not, it should!! :halleluja

Groeten,
jasper

Ik ben eerlijk gezegd altijd TE lui geweest om echt demoos op te sturen; maar zal deze week toch eens actie gaan ondernemen....

:okdan:

Jezus..... Er zijn meerdere nr's meer dan goed!

Als we zondag ochtend thuis komen.... en kunnen nog niet slapen...

gaan we gewoon nog even door met Jerzz!!!!!!!!

:halleluja

wan wurt >>>>> dept!

Laatst gewijzigd:
Lekker hoor Jerzz, heerlijk vage geluiden. Lekker spacen :yamaha: Zelf had ik misschien een andere kick gebruikt, deze klinkt mij een beetje droog in de oren...
Gr. Thijs

Vriendelijk bedankt Jerzz

Back