Het beste van Synthforum 2003/2006

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Hallo!

Zoals u weet, mag ik sinds 2002 lid zijn van dit unieke internet forum.

In deze jaren heb ik zelf zeer veel schitterende nummers voorbij zien komen. De eerste jaren was de Mono Synth Thread erg favoriet bij mij. Een jaar geleden verzamelde ik alle nummers en masterde ik de 'Mono synth adventures CD' en ontwierp een hoes (helaas ben ik nu de master kwijt i(hij moet ergens onder de CD puinhopen liggen Ahh..)
maar ik weet dat er een paar mensen zijn de de CD hebben en Digitaal gaat niet verloren niet waar? ) ..:D

___
Maar to the point, Die CD was een klein succes (75 exemplaren verkocht) en nog steeds krijg ik af en toe een verzoek binnen om een exemplaar.

Zou het niet leuk zijn om een verzamel CD te maken van goede nummers van de afgelopen jaren? Zelf heb ik een aantal favorieten maar het zou goed zijn om de leden die vanaf enkele jaren lid zijn hierover te beslissen? .

. Feedback.. a.u.b.- !

(en natuurlijk zijn de Mp3's of wav's nodig,en een artiest die een Hoes ontwerpt )

isniezot: zeppelin
6 trak: (een paar, zoals kutzoo iin vogelkooi)
een espb nummer
quifster
een 3tal monosynth contest nummers
chrizz

>>en nog vele anderen: (vul in)

Als het maar op een CD past en een coherent geheel vormt.. imo.

stemmen?? Feedback.

:L

Uw Naton R.

:dj:

hehe, deze thread wou ik ook nog wel starten :D

nuja er zijn eigelijk al veel goeie nummers de revu gepasseert hier.

Cyan Circle die hier nu niet meer al te vaak komt had een mooie track genaamd Wintersneeuw. ik heb hem niet meer maar ik weet nog dat het een goeie was :)

Electronic Seal Paradise van Naton is ook een ERG mooie. kan er eigelijk niet meer over zeggen.

Reaktorleak - Sedative : Deze is al heel oud. Van forumlid Bahamut geloof ik. en ben ik ondertussen ook al kwijt geraakt :( . maar ik vond dit een erg mooie track. ik zat toen in mijn ambient periode. was ik erg van onder de indruk.

Forcesupreme: maakt altijd wel een leuke stamper. maakt niet uit welk nummer. ik kan er altijd wel van genieten.

Jazzalicous: maakt ook altijd lekke chille laidbacke hip hop nummers. maakt ook niet uit welk nummer. is altijd de moeite.

Electroshock Piggybank - Meritocracy : ja gewoon goed, heerlijk oosters tintje :D

Funkrider - No Stoppin' that Rockin': coole track. en funky. stem mag er ook wel wezen.

Pie - I know you2: yup een leuke track. het andere werk van Pie kan ik ook wel waarderen trouwens.

psychobob - rootsman: lekkere dub

Trigg - the vintage ambrosium: heb ik helaas een onafgewerkte versie van. maar ik weet dat het eeen goede track kan worden.

apollo - wonderstar: leuk slaapliedje

Electra Autentica - Zulthrax: PHUNKY!

Aah bedankt Isnie, voor de snelle feedback- inderdaad, die nummers die je opnoemt kan ik me veelal ook herinneren- een geweldig muzikaal geheugen heeft u! :D

Ik hoop op meer reakties zodat er een goed 'gemiddelde' ontstaat, en welicht een reeks nummers die ook in Mpeg layer III, ogg, of Wav beschikbaar zijn.

EDIT:
Een Compact Disc kan toch + - 20 nrs. van 4 minuten bevatten?
..

Edit2: tevens zal er een vakkundige Masteraar gezocht dienen te worden die alle nummers mastert.

ik kwam "peoples poetry" can forumlid ikke tegen. is ook een cool stukje muziek. :dj:

Een track van PI zoals bijvoorbeeld nightmare of plastik zou er ook op moeten wat mij betreft en eentje van Dilago

Origineel geplaatst door isnieZot
ik kwam "peoples poetry" can forumlid ikke tegen. is ook een cool stukje muziek. :dj:

nou da ben ik :D ... 8o) .. ik had behoefte aan een naamverandering en wou Lynch wat in de kijker zette ;)
.. maar neem dan een recentere ... A Common Structure For An Uncommon Result bv... of mn laatste vind ik nog beters. The Day After.
Poetry Of Soul bevat dezelfde text als Peoples Poetry by the way 8)
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=453033 Kies maar eentje!
als jullie willen werk ik Peoples Poetry ook gewoon verder uit in de mate van het mogelijke want er is al veel aan gesleuteld

die laatste van Dilago met zn trompet wil ik ook nomineren!
(ik zoek ff de titel)

Dilago - Bleeding Trumpet !

Moeilijk hoor, de beste nummers liggen nogal verspreid, maar ik zal morgen even de tijd nemen en de tracks-sectie erbij pakken. Een paar nummers waar ook mn keuze naar zou gaan zijn al genoemd (PIE, forcesupreme, isnie etc)

Demian-Hellfish komt ook bovendrijven.

Miisschien zijn de contests van 2004/2005 wel een goed uitgangspunt.

Ik heb natuurlijk nooit alle tracks gehoord, maar twee verdienen absoluut een nominatie wat mij betreft:

Trash - May The Funk
Isniezot - Blauwe Tandpasta Linkje naar thread

En een van de laatste tracks van C738... deed ook mee aan de contest...

Miisschien zijn de contests van 2004/2005 wel een goed uitgangspunt

En dat is idd. een goed verder uitgangspunt...

Dan vind ik dat gracerooms' Way of Delay ook wel een plaatsje verdient op die cd..

Ook wel erg goed voor dergelijke bestemming, jammer dat gracerooms niet zo actief is op dit forum.. hij maakt zéér goeie muziek..(vinnik dan)

demian herinnert zich nog steeds een cd te moeten bestellen van die knaap..

Overslap mag er van mij ook wezen btw..

geweldig initiatief :)

ben vereerd dat ik genoemd word en doe zeker mee als het van de grond komt!

ik zou bv trigg, isnie en inland wel op dit cdje willen horen...
en ook maks moet daar op!

Leuk idee. Maar zal toch aankomen op stemmen denk ik, anders is het niet zo representatief. Misschien moet iedereen dan maar z'n 'meest succesvolle' oude track op synthforum nog 's posten.

Isniezot, Sedative is idd van mij :)
Die van de contest van vorig jaar van ESPB.
En een aantal Isniezot tracks, o.a. 'Play3' vond ik geweldig :D
Naton R. We Are Pleiadians
En nog veel meer uiteraard.

Deze zou ik bijv. ook nog 's willen horen:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=6693

Origineel geplaatst door isnieZot

Cyan Circle die hier nu niet meer al te vaak komt had een mooie track genaamd Wintersneeuw. ik heb hem niet meer maar ik weet nog dat het een goeie was :)

die heb ik ook nog op m'n comp gehad idd ... en ik baal dat ik um niet meer heb !!

:)

Ik heb de thread nog even terug gelezen. Zelf vind ik dat echt de allerbeste tracks erop moeten, die eigenlijk direct op een label uitgebracht kunnen worden. Tevens moeten de nummers beschikbaar zijn; aan zomaar wat roepen en hopen dat er iemand anders een link plaatst is imo zinloos.

Tracks die ik de moeite waard vind en die ik ook nog kon downloaden zijn:
- Nolet - EmoDisco
- Espb - Skirt could strike bottom
- 6 trak (enkele kleine nrs.)
- gracerooms the way of the delay

nummer van Fuse, en Sander?

als iemand een suggestie doet (ook van de synthforum contests 2004-2005), namen, en ook de directe mp3/ogg link geven. Het komt niet van 1 kant en iedereen moet enig research doen imo. Als je namelijk een suggestie doet en geen link geeft, kan niemand luisteren en een oordeel vormen. simpel.

NR.

edit: voelt een artiest zich geroepen om een hoes te maken?

+ quifster (winnaar contest 2004)
+ trash (no 3 contest 2004)
+ (een hoge eindiger van contest 2005) -
(nog een inzending contest 2005)

+ chrizz (die laatste track)
+het beste nr. van IsnieZot
+een eigen nr (naton.r.)

+een sander nr.
+een fuse nr.
12nrs.

Back