Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Hallo!
Zoals u weet, mag ik sinds 2002 lid zijn van dit unieke internet forum.
In deze jaren heb ik zelf zeer veel schitterende nummers voorbij zien komen. De eerste jaren was de Mono Synth Thread erg favoriet bij mij. Een jaar geleden verzamelde ik alle nummers en masterde ik de 'Mono synth adventures CD' en ontwierp een hoes (helaas ben ik nu de master kwijt i(hij moet ergens onder de CD puinhopen liggen Ahh..)
maar ik weet dat er een paar mensen zijn de de CD hebben en Digitaal gaat niet verloren niet waar? ) ..
___
Maar to the point, Die CD was een klein succes (75 exemplaren verkocht) en nog steeds krijg ik af en toe een verzoek binnen om een exemplaar.
Zou het niet leuk zijn om een verzamel CD te maken van goede nummers van de afgelopen jaren? Zelf heb ik een aantal favorieten maar het zou goed zijn om de leden die vanaf enkele jaren lid zijn hierover te beslissen? .
. Feedback.. a.u.b.- !
(en natuurlijk zijn de Mp3's of wav's nodig,en een artiest die een Hoes ontwerpt )
isniezot: zeppelin
6 trak: (een paar, zoals kutzoo iin vogelkooi)
een espb nummer
quifster
een 3tal monosynth contest nummers
chrizz
>>en nog vele anderen: (vul in)
Als het maar op een CD past en een coherent geheel vormt.. imo.
stemmen?? Feedback.
Uw Naton R.

Zoals u weet, mag ik sinds 2002 lid zijn van dit unieke internet forum.
In deze jaren heb ik zelf zeer veel schitterende nummers voorbij zien komen. De eerste jaren was de Mono Synth Thread erg favoriet bij mij. Een jaar geleden verzamelde ik alle nummers en masterde ik de 'Mono synth adventures CD' en ontwierp een hoes (helaas ben ik nu de master kwijt i(hij moet ergens onder de CD puinhopen liggen Ahh..)
maar ik weet dat er een paar mensen zijn de de CD hebben en Digitaal gaat niet verloren niet waar? ) ..
___
Maar to the point, Die CD was een klein succes (75 exemplaren verkocht) en nog steeds krijg ik af en toe een verzoek binnen om een exemplaar.
Zou het niet leuk zijn om een verzamel CD te maken van goede nummers van de afgelopen jaren? Zelf heb ik een aantal favorieten maar het zou goed zijn om de leden die vanaf enkele jaren lid zijn hierover te beslissen? .
. Feedback.. a.u.b.- !
(en natuurlijk zijn de Mp3's of wav's nodig,en een artiest die een Hoes ontwerpt )
isniezot: zeppelin
6 trak: (een paar, zoals kutzoo iin vogelkooi)
een espb nummer
quifster
een 3tal monosynth contest nummers
chrizz
>>en nog vele anderen: (vul in)
Als het maar op een CD past en een coherent geheel vormt.. imo.
stemmen?? Feedback.
Uw Naton R.

. maar ik vond dit een erg mooie track. ik zat toen in mijn ambient periode. was ik erg van onder de indruk.
.. ik had behoefte aan een naamverandering en wou Lynch wat in de kijker zette