Het beste van Synthforum 2003/2006

Origineel geplaatst door Bartology
Moet het allemaal dance zijn of zo?

Is het dat dan? tot nu toe zijn er maar weinig dance-tracks in deze tread genoemd, het merendeel zijn allemaal andere stijlen.

Ik vind sowieso het aantal reply's van de doorgewinterde synthforum bezoekers veel te laag om een representatieve cd te maken.

Zowiezo ben ik ook op zich wel geintereseerd in een subjectieve compilatie door Naton.
Daar is medewerking in deze thread iig niet voor nodig.

Wat Naton de beste tracks van afgelopen jaren vind mag ie van mij best op cd zetten en uitbrengen (met toestemming van de maker natuurlijk).

Wat betreft gracerooms, zijn tracks zijn echt erg goed, maar ik weet niet of ie zelf ook op de cd wil komen te staan daar gracerooms zijn muziek ook in eigen beheer uitgeeft.

Ik denk dat als Naton een cd wil samen stellen hij dat alleen kan doen op basis van ingezonden tracks door de makers zelf en niet naar aanleiding van wat hints links en rechts omdat daarmee de maker zelf gepasseerd wordt.

Lijkt me daarom een goede dat Naton nog iets duidelijke omschrijft wat hij precies op de cd wil hebben en hoe het vorm moet gaan krijgen.

Welk Sander nummer dan? Ik heb er in de afgelopen 5 jaar zoveel op het forum gezet.
Veel daarvan zijn al uitgebracht of het gebeurd misschien nog.
En sommige wil ik zowiezo nooit meer horen :D

hm.. 'k was niet van plan alles zelf te doen hoor.. maar zoveel werk is het niet, maar zo te zien is er niet veel animo voor helaas.:Z

Ik werk als vormgever/dtp'r bij een drukkerij, Misschien kan ik wel wat betekenen ;)
Ik hoef opzich niet het hoesje te ontwerpen maar kan het wel heel mooi drukken...

My 2 cents:

The power of wanting - Roonan
Long way from home - Pim (is wel in 92/93 gemaakt, maar pas in 2003 geplaatst door Pim)

:halleluja allebei juweeltjes en niet echt dance!.

MAAR uiteraard nog een BERG van anderen, o.a. Forcesupreme, Fuse, etc.etc.

Back