M1/Wavestation Legacy --> Arpeggiator ja of nee ?

mky

Ingeburgerd
Hallo ,

Ik vraag me al een ganse tijd af of de M1 en de Wavestation Legacy een arpeggiator functie hebben , vind het eerlijk gezegd niet dadelijk terug , niet in het programma zelf en ook niet in de manual.Het enige wat ik van arpeggiator vind is in het " preview " menuutje maar dat is meer een soort demootje lijkt me zo.
Iemand ?

Thx

Das wel jammer.

Maar in de wavestation zit wel een wavesequencer, .. als je daar een beetje creatief mee bent is het beter dan een arpeggiator.... en wat betreft arpeggiators... de meeste hebben alleen maar 0-1-2-3-4 octaven up, down up+down, tenzij je een z1 hebt of supernova bijv.... waarbij je toch wel heel veel patterns hebt , maar voor de standaard arpeggiootjes , die programmeer je toch zo in de sequencer waarmee je werkt.....hen je geen synth voor nodig... ja , om ze af te spelen dan..:)

Hé MKY,

Je KS-rack heeft toch een arpeggiator aan boord?! Als dat dezelfde is als in de X-Station (ik dacht zelfs uitgebreider!) dan kun je hem ook instellen dat de gegenereerde noten via de MIDI-uit verzonden worden. Zo kun je elke synth laten arpeggiëren...

Back