Dark Side of the Moon/Wizard of Oz

Alexander

F.T.W.
Beetje oud verhaal, maar toch errug leuk voor de jonge lezers! Ik moet zeggen dat ik het zelf slechts 1 keer heb geprobeerd en dat zwaar onder invloed, dus er staat me weinig van bij...

...ik ga de dvd ff scoren want het is zowiezo een kekke film! Enjoy:

http://www.eeggs.com/items/14713.html

de replies zijn het leukst!

en het zelf proberen natuulk

yes
en
weet je
In Lost afl "Water + Fire", daar komt die fabriek in van die hoes van een floyd album. in diezelfde aflevering wordt er ook sterk verwezen naar de Wizard of Oz. Toeval? Ik denk het niet :D

Henry Gale = oom van Dorothy
Henry Gale is het nieuwe personage in Lost... dat zogezegd me de ballon aankwam... zoals de Wizard ;)

:koffie:

Dit is niet een 'Paul is Dead' story?

In veel producties wordt er naar andere andere producties verwezen, dat is een soort code voor en onder de fanatieke fans. Zo kan je in een bioscoopvertoning van de film 'A Fish Called Wanda' altijd de cinofielen horen gniffelen als men Jamie Lee Curtis tegen John Cleese hoort schreeuwen: "You're Archie Leach, the famous Archibald Leach!"

Maar het precies passen van de Pink Floyd muziek op de soundtrack van een bekende film, zonder dat dat ooit gepubliceerd is, dat lijkt me heel veel werk voor weinig resultaat! En welke maf draait 'The Wizzard of Oz' met het geluid afgezet en dan ook 'Dark Side of the Moon' in de CD speler? Degene die het ontdekte, heeft die echt geen leven :)

Maar wacht even...
Dat was de tweede leeuwenbrul al...
Push...

Wout

het is een cinefiel.. met een E meneer...
het is The Wizard of Oz... , met 1 Z meneer
.. jij hebt blijkbaar een goede kennis van zaken hehe 8o

;)

ghehe ... een cinofiel.... hihi :slotje:

oh en een fan is altijd fanatiek! een fanatieke fan bestaat nie... nooit naar school geweest meneer Blommer? :geslaagd:

... en "toeval" bestaat ook ..... :eureka:

jij hebt net een van de meest onzinnige replys geleverd die ik al eb gezien :) Doorgaan Wouter!! :kimono: zo gaadie goed

In Lost afl "Water + Fire", daar komt die fabriek in van die hoes van een floyd album.

Je bedoelt waarschijnlijk het album Animals en die "fabriek" is Battersea power station in Londen. Inmiddels niet meer in gebruik als elektriciteitscentrale, maar hij staat er nog wel.

Origineel geplaatst door etaoin
Je bedoelt waarschijnlijk het album Animals en die "fabriek" is Battersea power station in Londen. Inmiddels niet meer in gebruik als elektriciteitscentrale, maar hij staat er nog wel.
Yep!

Attachments

• retpfans.jpg
    retpfans.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 102
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
jij hebt net een van de meest onzinnige replys geleverd die ik al eb gezien :) Doorgaan Wouter!! :kimono: zo gaadie goed

En?
Wat heb ik nu gewonnen?

:D

Wout

Back