Nieuw Moog product op 29 maart op Musik Messe!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door trash
Het is maar goed dat je niet de loslippige assistent bent van hanz kazan.

Volgens het laatste nieuws is Hans K. onlangs bezweken aan de goochelgriep :D

Maarre....gisteren las ik in een stukje op de website van SOS dat het bij het nieuwe product van Moog in ieder om een keyboard zou gaan. "Spionnen" zouden het een en ander hebben opgevangen van Moog-medewerkers. Het vreemde is echter dat ze het stukje nu hebben aangepast zodat ik het niet meer kan quoten...de vraag is natuurlijk of ze dit op verzoek van Moog hebben gedaan :confused:

Spannend hoor. Nou maar hopen dat het ook echt een nieuwe analoge synth of iets anders interessants is, en dat het geen teleurstelling wordt.

Origineel geplaatst door Arv
De Source is echt zo een lelijk apparaat. No wonder dat er een nieuwe komt :D

Nou het is echt de nummer 1 Moog synthesizer voor mij!
Design prijs geluid etc.
Kan niks aan tippen vind ik.

het zal toch niet die solar zijn.
dat vind ik nou typisch een voorbeeld van het uitmelken van een design.
voyager: signature, performer, electric blue, anniversary en nu dan de solar.....

ik denk toch ook een nieuwe source. maar dennis, dat is nog steeds geen ouwe source.

Origineel geplaatst door Leo
dat vind ik nou typisch een voorbeeld van het uitmelken van een design.
voyager: signature, performer, electric blue, anniversary en nu dan de solar.....
Tja, ze weten bij Moog ook dat veel van hun klanten niet echt professionele muzikanten/producers zijn, maar meer hobby synthnerds met te veel geld. En die geilen blijkbaar wel vaak op dit soort dingen.

Origineel geplaatst door j0ris
Tja, ze weten bij Moog ook dat veel van hun klanten niet echt professionele muzikanten/producers zijn, maar meer hobby synthnerds met te veel geld. En die geilen blijkbaar wel vaak op dit soort dingen.

hahaha,
ik denk dat moog verhoudingsgewijs meer professionele muzikanten tot de klantenkring mag rekenen dan merken als novation, access en dergelijke. en als je de bruiloftartiesten ook neit meetelt, kunnen roland en yamaha en zo ook bij dat rijtje.

ik denk eerder (maar ik ben geen expert of kenner hoor) dat de voyager een erg duur product is om te maken, met een heel andere product-lifecycle, die op deze manier kunstmatig wat wordt beïnvloed.
een microkorg, daar duiken alle liefhebbers meteen op, maar een voyager die 10 keer zo duur is, moet na verloop van tijd opgeleukt worden om het marktdeel wat uit te breiden. de prijs halveren, wat korg, yamaha, clavia en roland kan moog zich niet zo makkelijk permitteren. daarmee doen ze afbeuk aan hun eigen merk/imago.

En al die 300 special editions... Hebben die technisch nog toegevoegde waarde?
Als het puur de looks zijn moet je toch wel een beetje gestoord zijn om daar extra voor te betalen. Doe mij in dat geval maar een voyager zonder poespas.

"Damn hoor ik nou de Solar versie?" 8o)

edit: doe toch maar alsof ik niets heb gezegd. heb een mpc3000le :bekdicht:

ze hebben intussen een versie 3 upgrade, daarmee wordt voor de solar geadverteerd. ik denk dat tegenvalt hoeveel mensen werkelijk upgraden (heel gedoe) en dat biedt kansen op de markt.
de signature was helemaal aan het begin. mensen die er zo een hebben, zou ik niet voor gek willen verklaren :)
die is nagekeken door bob persoonlijk (hoezo, ik vertrouw mijn personeel niet?!), voor wat het waard is. verder is het allemaal cosmetisch ja. en emotioneel (limited...)

En de derde hint..

drie octaven.

Attachments

• 3rd%20clue.jpg
    3rd%20clue.jpg
    6,3 KB · Bekeken: 84
als ik op de zijkant af moet gaan, vind ik het niks.
maar dat is goed voor mijn leerproces: minder snel oordelen.

Als ik door de Moogsynths blader dan zijn de enige Moogs met drie octaven de Source, Sattelite en Minitmoog (MiniT, niet MinI). Als ze zich daaraan houden, dan zou het dus een nieuwe Source worden (aangezien die andere twee te matig boeien voor een remake), maar ja, die had natuurlijk weer geen opstaand paneel... En wat staat er eigenlijk op de foto linksachter op dat liggende zijpaneel?

d8 ff een keytar te zien lol! maar dat zijn de zijpaneeltjes hehehe.

Verder zullen die 3 octaaf niks zeggen ? Oke, dr zijn 3 oude moogjes met 3 octaaf, maar of dat bijv een source remake wordt vraag ik me dan af ?

Deze vanop het moogforum is wel top. :D (Het roer staat wel verkeerd :confused: )

SailMoog.jpg

Mijn vermoeden dat het een source voyager wordt, groeit met de dag. :)

Idd hele goeie !!! :okdan:

Origineel geplaatst door apollo
Deze vanop het moogforum is wel top. :D (Het roer staat wel verkeerd :confused: )

SailMoog.jpg

Mijn vermoeden dat het een source voyager wordt, groeit met de dag. :)

Je bedoelt de kiel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back