Nieuw Moog product op 29 maart op Musik Messe!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Deimos

Underground Dweller
Volgens mij komt Moog met iets nieuws op de Musik Messe. Ik zat namelijk een beetje te kutten met nummertjes etc in het nieuwsarchief op de Moog site en toen kwam ik dit tegen:

You Know IT'S Coming...But What Is IT?

Can You Feel The Anticipation?

Moog Music is proud to announce the advent of a much anticipated NEW product at Musik Messe in Frankfurt, Germany, March 29, 2006. Come visit your Moog friends in Hall 5.1, Walkway B, Stand 43. Along with showcasing our "hip" new product, we will have world-renowned thereminist, Pamelia Kurstin demonstrating the Etherwave Pro. You all remember her from the Moog Movie.

Although we can't tell you what IT is right now -- we promise to update our website news section often with plenty of CLUES. Here's a picture of your first one. Any guesses? Please feel free to share your thoughts with others on the Moog Forum where speculation grows stronger each day.

For those who think that patience is sometimes, but not always a virtue - you can also Click Here to subscribe to our newsletter.

These are the best two ways to collect your clues before everyone else.

See you in Frankfurt!

http://www.moogmusic.com/news.php?cat_id=104&news=1

Attachments

• moog news 1.jpg
    moog news 1.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 138
Das precies de reden dat ik op hun site ben gaan kijken. Nogal wat bedrijven zetten dat soort nieuwtjes al op hun site, alleen de link nog niet. Dus met een beetje creatief omnummeren heb je soms mazzel. Deze keer alleen net niet, maar toch het noemen waard, dacht ik.

Waarom schrijven ze IT met twee hoofdletters?

Invisible Theremin?

Of een Voyager IntegrationTotale, een Moog IT ???

Origineel geplaatst door Hazes
In deze link uit deze thread is daar ook al sprake van... Spannend! :okdan:

Ik geloof nou niet dat moog ic's gaat gebruiken als ze met een monosynth komen aanzetten.
Als het een poly zou zijn zou ik het wel geloven maar het is niet echts voor Moog imho.

Als ze die programmeerbare analoge chippies goed in kunnen zetten kun je wel erg makkelijk polyfone bakken maken die niet al te duur zijn. Zou wel erg vet zijn.

Origineel geplaatst door fuse
Als ze die programmeerbare analoge chippies goed in kunnen zetten kun je wel erg makkelijk polyfone bakken maken die niet al te duur zijn. Zou wel erg vet zijn.

Denk dat Fuse hier gelijk heeft, zou dit zou ook wel t begin van andere tijden voor analoog liefhebbers kunnen zijn. Van meer merken opeens betaalbare goede analoge synths??? En dan ook betaalbare modulaire synths enzo.....

Origineel geplaatst door fuse

Ja maar moog kennende zullen ze voor KWALITEIT gaan en zullen ze deze echter niet gebruiken.
Ik blijf bij een nieuwe Source met diskrete vco's!

Als het een budget synthesizer word, dan is het wel volgens Moog begrippen budget.
Dus nog steeds aardig aan de prijs.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja maar moog kennende zullen ze voor KWALITEIT gaan en zullen ze deze echter niet gebruiken.

Als het een budget synthesizer word, dan is het wel volgens Moog begrippen budget.
Dus nog steeds aardig aan de prijs.

oja, is ook zo. IC's zijn per definitie brak :confused:

Wat weet jij van de kwaliteit van deze nieuwe chips dan?

[Als het een budget synthesizer word, dan is het wel volgens Moog begrippen budget.
Dus nog steeds aardig aan de prijs. [/B]

Als t maar goed is......

Wat zit er ook al weer in een memorymoog?
Analoge schakelingen in een IC zijn verdraaid goed toepasbaar over het algemeen.
Die zijn er veel meer dan pure discrete bakken.

Een Source achtige bak zou heel goed kunnen maar daar kunnen ze ook wel IC's in bouwen hoor. Als ze daardoor een aantrekkelijkere synth kunnen bouwen waarom niet?

Maar een monofone 2 osc bak zou ik erg saai vinden zelf. Doe dan eentje met 4 OSC die je kan schakelen als een FM bak via cross modulatie en lekker veel LFO's.

Integration Totally

Een MOOG met USB die ook gelijk als sjieke geluidskaart gebruikt kan worden!

Intelligent Touchscreen

Een MOOG met een ingebouwde 14" touchscreen

:erm: hmmm..

het plaatje lijkt mij op een knop met ledjes eromheen, beetje zoals behringer en clavia

Nu Bob Moog er niet meer is, heb ik hier toch een beetje een raar idee bij.

Zoals Mike Adams (President van Moog Music) zelf al zei: "Only time will tell if this team is capable of delivering “Moog” products".

Maar een betaalbare Moog monosynth zou wel leuk zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back