INLAND EMPIRE
Ouwe rot
he dudes
Ik zoek een gratis programma om muziek mee te maken. Het programma moet geschikt zijn voor jongeren tusssen de 12 & 16. Dus het moet niet al te moelijk zijn. Buzz bijvoorbeeld is way too hard. Daar snap ik zelfs noegaballe van
Tracktion 1 is er niet meer (Boehoeee! @ Mackie!! )
Ik probeerde Magix MusicMaker en dat bevalt me wel maar dat kost 34 euro wat 34 euro te veel is ...
Het is de bedoeling dat die jongeren er van "scratch" iets mee kunnen maken en ook het resultaat kunnen exporteren/renderen/bouncen naar wav of mp3. vsti support is een pluspunt
Een simpele MIDI sequencer met VSTi support zou me al een pak op weg helpen!
Iemand een idee? ...

Ik zoek een gratis programma om muziek mee te maken. Het programma moet geschikt zijn voor jongeren tusssen de 12 & 16. Dus het moet niet al te moelijk zijn. Buzz bijvoorbeeld is way too hard. Daar snap ik zelfs noegaballe van
Tracktion 1 is er niet meer (Boehoeee! @ Mackie!! )Ik probeerde Magix MusicMaker en dat bevalt me wel maar dat kost 34 euro wat 34 euro te veel is ...
Het is de bedoeling dat die jongeren er van "scratch" iets mee kunnen maken en ook het resultaat kunnen exporteren/renderen/bouncen naar wav of mp3. vsti support is een pluspunt
Een simpele MIDI sequencer met VSTi support zou me al een pak op weg helpen!
Iemand een idee? ...

Laatst gewijzigd:

) maar das dan weer een download van 500mb ofzoiets... wat een beetje te veel is

... was mn eerste pc programma waarmee ik werkte! ik had voordien nog nooit een pc aangeraakt