Logan Vocal Synth

Meizo

Others call it Lounge
Schijnt een nogal zeldzame bak te zijn. Helaas heb ik zelf geen geld, maar ik neem aan dat er hier genoeg geïnteresseerden voor zijn! Misschien is het een scam, geen feedback, 25 jaar 'op zolder' gestaan... Als 't echt is: dikke shit! :)

Deze bedoel je waarschijnlijk:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7397111768&ssPageName=ADME:B:EF:NL:1

Tja, Rotterdam en wordt niet naar het buitenland verstuurd. Ik denk niet dat dat een scam is, want die willen juist leveren aan een ander land dan van waaruit ze verkopen. En Rotterdam kun je gewoon naartoe om 'm te bekijken als je 'm wilt kopen.

[edit] Oh, ik zie nu dat de enige betaalwijze is: betalen bij afhalen. Zeker geen scam dus, hij wordt niet eens verstuurd.

Stom stom stom, tja, 't is nog vroeg he? Ik wou net m'n linkje erbij zetten, is ie al 12 keer bekeken! Maar die bedoel ik ja.

Re: Logan Vocal Synth

Origineel geplaatst door Meizo
Schijnt een nogal zeldzame bak te zijn. Helaas heb ik zelf geen geld, maar ik neem aan dat er hier genoeg geïnteresseerden voor zijn! Misschien is het een scam, geen feedback, 25 jaar 'op zolder' gestaan... Als 't echt is: dikke shit! :)

Da's toevallig! Hier heb ik pas geleden nog een thread over gestart! Dat zeldzame is wel een understatement: deze eBay-foto's zijn de eerste die ik ervan zie op internet en er is sowieso bijna geen info over te vinden. Er zijn er ook niet echt veel van gemaakt, dus zeker wel een uniek gevalletje. Dan valt die 500 euro startbod me nogal mee (maar wie weet waar-ie heen gaat). Leuk trouwens dat er één in Nederland staat. :)

Re: Re: Logan Vocal Synth

Re: Re: Logan Vocal Synth

(maar wie weet waar-ie heen gaat)

Ja, dit is typisch zo'n gevalletje van wat de gek er voor geeft...
Ik vermoed dat vrijwel niemand weet hoe hij klinkt.

Re: Re: Re: Logan Vocal Synth

Re: Re: Re: Logan Vocal Synth

Origineel geplaatst door etaoin
Ja, dit is typisch zo'n gevalletje van wat de gek er voor geeft...
Ik vermoed dat vrijwel niemand weet hoe hij klinkt.

Lijkt me dan ook een typisch geval voor verzamelaars; er is waarschijnlijk ook bijna niemand die iets weet over stabiliteit, houdbaarheid of kwetsbaarheid van deze synth. Dus om 'm voor je studio te kopen lijkt me riskant, maar voor een verzameling lijkt het me een erg mooie aanwinst.

Ik zou 'm erg graag willen hebben, iemand geld over? Alleen al voor de looks! :{

Kweet wel dat die Logan stringbakken enorm cheesy en korrilig klinken.
Gaaf dus :)

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Eh? Die staat ook in de CS80 lookalike thread?

Yep, dat bleek de Logan Vocal Synth te zijn, die CS-80 lookalike. Met dank aan mijn werkelijke briljant geheugen... :engel: :erm:

Back