Ultavtor

illiqual

NO=ON
kben met wat expirimenten bezig voor een lijfzet en dis der 1van en ik vond um wel ok eclektik en digitalus dus als je van anaaloog houd,...nie lusteruh. haha;) tis een drieluik en dis deel1

kben benieuwd ultavtor

mzzl

Wow bizar!

Ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met dit soort muziek, vind de geluiden allemaal zwaar oke! Bliep ... pwiew! bliep
Kan je verder geen tips of wat dan ook geven, ik mis ritme maarja hoort dat er in?..

Ow wacht nou komt er wel een stukje ritme..

Pfff vage muziek, ik vind het goed in ieder geval, bliep bliep

Vind je het erg als ik er een paar stukjes uit sample?
:duivels:

haha
@ syntax als je me tot in de lengte ter tijden eert!.. hosana en dergelijke; be my guest. :)

ha die feinbild
Nou de industtrial en noiz zijn het helemaal geworden! haha tanx

mun vinger en het pennetje in live;) maar.. kheb ook niet zo'n vaste hand haha
tanx

leuk gedaan.. erg eigen
de groove is soms wel heel erg ver te zoeken, wat niet altijd een probleem hoeft te zijn overigens, maar dat komt imo door t ontbreken van een soort basis.. een nulpunt
als experiment erg geslaagd :)
voor een track wat minder in mijn ogen omdat t resultaat telt en niet t format
moet er niet af en toe een bevrijdende lage ooooeeemppfh in.. hij blijft nu in de lucht heen en weer dwarrelen, maar hij moet soms ook even op de grond komen.. tis een buizerd die af en toe naar de grond moet voor een hapje veldmuis
hij scant de boel goed af, maar ergens moet ie zn buit spotten en toe slaan

Origineel geplaatst door sedahsays
als je me tot in de lengte ter tijden eert!.. hosana en dergelijke; be my guest. :)

:halleluja :engel:

@ fjoesz
Ja zo werkt het toch he , er moet bevrijd worden.
Moeilijk moeilijk , ben geneigd om te kastijden maar ask zelf naar muzi luster wil ik da ook ja.
Gaan mezelf dr es over raadplegen

Back