brutal disorder-let's go!

Opzich wel aardig gemaakt; leuke soundjes, etc.

Maar dat synth geluidje dat op 0:25 in komt lijkt niet helemaal lekker strak mee te lopen :erm:
Zou ik een ander loopje van maken, of proberen er strakker in te krijgen.

Hardstyle 'moet' echt erg strak klinken, vind ik.

:D Verder is 't niet echt mijn stijl, maar 't is grappig om te maken en af&toe op te springen..

die stem ligt r verder naast

tering was bedoeld als in"tjee, niet mijn ding zeg" :D

Synth die er bij 1:10 in komt vind ik heel erg lekker.
Je zou wat meer met dat sampeltje van --let's go-- kunnen doen. Filters gebruiken en aan die knoppen draaien zou ik zeggen!! Anders klinkt het net effe te simpel.
Wat je doet met die verschillende kicks vind ik ook wel leuk. Zijn volgens mij wel allemaal gesampelde kicks....of niet? Dacht ook iets van een kick uit prednison attack voorbij te horen komen.

Ben het met mijn voorgangers eens dat het hier en daar toch niet helemaal strak loopt. Zet je de samples zo in Cubase of gebruik je een sampler??

Als je veel samples gebruikt, wat ik denk dat de reversed crash symbal is die ik hoor, dan bestaat het gevaar dat je hem natuurlijk net niet effe wat langer kan laten klinken. Als het geen sample is zou ik hem in ieder geval wat meer release geven.

Heb hem nu wat vaker gehoord en over het algemeen vind ik hem toch wel aardig klinken.

Succes verder.

Back