hardware automation FLSTUDIO

AlonsoMos

Vintage Schmintage
ik wil in het automationgedeelte van de piano roll van FLStudio de LPF Cutoff van mijn Triton aansturen.
In cubase kun je een device script installeren zodat je de juiste parameternamen ziet.

Kan zoiets in FLStudio ook? Nu zie ik alleen velocity en panning enzo.

meer komt daar niet te staan

je zal zelf in het midi windowtje knoppen moeten linken aan je triton en die knoppen zal je weer met grafieken moeten editten , of je triton midi uit laten sturen naar de fl midi knoppen die weer terug gaan naar je triton

ja lekker omslachtig maar het is niet anders met fl studio

Dat is inderdaad hoe ik het nu deed.

Jammer...
Een beetje meer Midi-hardware ondersteuning en een goede multitracker en FLStudio zou perfect zijn. =(

ik heb sinds 3 weken toevallig ableton live 5 en ben nog niet terug gegaan naar fl studio vanwege die reden.

tja is voor mij inderdaad inderdaad ook grote tekortkoming maar kan er wel mee leven ...maar ableton toont niet altijd alle beschikbare midi cc's (oa waldorf attack vst heeft 12 midi channels en ableton geeft er maar drie op )reden genoeg om bij fruity te blijven want attack heerst

Tsja het blijft kut in flstudio..

maar eeh? je weet toch wel dat je die mapping in dat midi window maar 1x hoeft te maken. Je kan die gewoon saven linker muisknop op midi en dan save as...kan je het in elk nummer inladen.....zo staat er al standaard een virus ms2000 midi mapping in.

allleen dat linken naar een hardware controller blijkt kut in flstudio.

Back