INLAND EMPIRE
Ouwe rot
Ik heb een nieuw trackje gemaakt. Maar ik weet niet goed wat ik er van moet denken.. Wat vinden jullie ervan?
Vanaf die zegt "lower & lower & lower", wordt die beter. In het begin scheelt er iets
Je kan hem hier checken: http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=453033
Het is terug mn hiphop stijl met wat simpele scratches
Ik heb geprobeerd deze keer een meer dansbare track te maken. Met vette beats, diepe bass & snelle cuts. Maar of het ook gelukt is....?
Daar rond 1 minuut 20 vinnik hem best vet. Maar met 10 seconden heb je geen nummer natuurlijk :confused:
Dit is mn eerste nummer met een beetje een degelijk verhaal in. Een man bedriegt zn Jane met een tweede clit
.....
.... .....
. De man heeft dan de volgende morgen spijt van zn vrijpartij en belt Jane op
ghehe.... What a story!
Lyrics:
Lower and lower and lower
My way
He reached for a second clit
Slowly
For 15 minutes
He decided to take action
Action
In the morning...
Eh, Jane... Lsten:
"You´ve got me"
"Open your eyes"
Listen ....

Vanaf die zegt "lower & lower & lower", wordt die beter. In het begin scheelt er iets

Je kan hem hier checken: http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=453033
Het is terug mn hiphop stijl met wat simpele scratches
Ik heb geprobeerd deze keer een meer dansbare track te maken. Met vette beats, diepe bass & snelle cuts. Maar of het ook gelukt is....? Daar rond 1 minuut 20 vinnik hem best vet. Maar met 10 seconden heb je geen nummer natuurlijk :confused:
Dit is mn eerste nummer met een beetje een degelijk verhaal in. Een man bedriegt zn Jane met een tweede clit
.....
.... .....
. De man heeft dan de volgende morgen spijt van zn vrijpartij en belt Jane op
ghehe.... What a story!
Lyrics:
My way
He reached for a second clit
Slowly
For 15 minutes
He decided to take action