Café d'Anvers - NIET TE MISSEN !

ano220424

in de ban
in de ban
Voor de mensen die ooit dé periode (89-96) van Café d'Anvers hebben gemist :
Op 14 april is Café d'Anvers the place to be want de resident DJ's van toen zijn die avond allemaal tesamen daar en de deal is dat ze een hele avond alle gouwe ouwe plaatjes van de échte house periode gaan draaien...

14 APRIL - FLASHBACK in Café d' Anvers met :

- KOENIE
- STEVE COP
- SMOS & BABY B
- MURVIN JAY

EN :

TRISH & KASH !!!!
(zonder uitleg voor zij die erbij waren op het Werchter festival in 2000)

OPGELET : in Café d' Anvers kunnen er maar 1500 mensen binnen. Op tijd zijn is de boodschap...het gaat nu al de ronde

Hmm, interesting indeed.

Koenie ken ik persoonlijk al 15 jaar dus dat lijkt me idd. erg tof.

Of ik ga hangt even af van mijn vrouwtje en of ze me voor die dag heeft ingepland als oppas:)

Steve Cop, is he still alive?? Waar heeft hij uitgehangen de laatste jaren?

Organiseer jij dit Skel?

het was toch het gekst daar toen de nederlanders er feesten gaven ..
maar voor de rest top tent ... liep alleen de laatste jaren niet ech meer ..

cafe d'anvers heerst er een uniek sfeertje echt niet te verwoorden ze... ben er ooit eens naar danny howels gaan zien.

:halleluja

Origineel geplaatst door MadR
maar voor de rest top tent ... liep alleen de laatste jaren niet ech meer ..

Wel heel erg chauvinistisch. Vorige week in Gent op stap geweest tot 2 uur smiddag, zie dat maar is in de randstad te halen. Lukt ECHT NIET!

Echt te gek, helemaal uit mijn plaat :okdan: :mega:

Origineel geplaatst door Ken Waldek
cafe d'anvers heerst er een uniek sfeertje echt niet te verwoorden ze... ben er ooit eens naar danny howels gaan zien.

:halleluja

wel kijk is aan... daar was ik ook denk ik:)
en sjaak, als brasschaat om de hoek is, dan woon ik IN café-d'anvers :D
interessant. bedankt voor de tip, skelet

Origineel geplaatst door Mostatic
Wel heel erg chauvinistisch. Vorige week in Gent op stap geweest tot 2 uur smiddag, zie dat maar is in de randstad te halen. Lukt ECHT NIET!

Echt te gek, helemaal uit mijn plaat :okdan: :mega:

in belgie zijn ze zoiezo goed bezig .. echter vroeger was soms echte gekte .. en dan bedoel ik niet dat je naast een maffiabaasje stond als je begrijpt wat ik bedoel .. ;)

moet wel zeggen dat het publiek muziekaal voor de rest beter is dan in de meeste tenten in nederland ..

tjaaaaaah wij waren al goed bezig toen jullie nog happyhardcore uitkraamden

hehe, stomme Belg:D

Als je aan alle dj's maar m.n. Koenie en Steve Cop die deze avond gaan draaien vraagt waar het nou vroeger echt wijs was, dan zullen ze zonder twijfel de Roxy noemen. Maar ja, dan wel de periode voor de Erick-E invasie uiteraard. Dus met mannen als Van Bellen, De Clercq(hey een Belg?) en Dimitri! Steek jij die HappyHardcore even lekker in je :kont:

:doei:

Origineel geplaatst door Ensemble

Als je aan alle dj's maar m.n. Koenie en Steve Cop die deze avond gaan draaien vraagt waar het nou vroeger echt wijs was, dan zullen ze zonder twijfel de Roxy noemen. Maar ja, dan wel de periode voor de Erick-E invasie uiteraard. Dus met mannen als Van Bellen, De Clercq(hey een Belg?) en Dimitri! Steek jij die HappyHardcore even lekker in je :kont:

Erik-E, Eddy de Cleck pfffffffff nog zon chauvinistist aan het woord. Je gaat het nu toch niet meer over toen hebben? Beetje zonde van je tijd. Dan word je echt een ouwe lul.

Zelfs dj rob van parkzicht was toen nog niet besmet :D
Die draaide dikke detroit, en meneer Slaghuis niet te vergeten.
Maar er is altijd een nederland belgie connectie geweest in die tijd, dan denk ik vooral aan koenie, en remy die toen nog op wonka releasde,steve cop en wederom koenie die veel draaiden in de funky bizzniz in eindhoven. En dj robob weer in d'anvers.

En dan nederland met happyhardcore assosieren, dat is wel erg duf :D happy hardcore is van 94 ofzo.
Daar voor die tijd, daar gaat het om.
Het is simpel, jullie hadden de bocaccio, d'anvers, en hier in dezelfde tijd had je de mazzo en roxy hier, en toen bestond die voetbal mentaliteit nog niet in de muziek :)

Hmm, interesting indeed.

Steve Cop, is he still alive?? Waar heeft hij uitgehangen de laatste jaren?

Organiseer jij dit Skel?

Nee, deze organiseer ik niet. Dat feestje noemt Laundry Day 8o)

En Meneer Cop ? Nou ja, die heeft een job en een kind... Maar als je het heel lief vraagt dan durft hij nog wel een keer achter de draaitafel te kruipen. Wat de gevolgen daarvan zijn kan iedereen komen vaststellen op 14 april in Café dus.
Ik sta op de guestlist, daar nie van...:D

Nou jongens jongens wat is het weer wij tegen zij zeg....

We hebben het niet over voetbal, het is geen wedstrijd ofzo...

Ik heb respect voor de Belgen en de muziek... Ik heb een overgetelijke tijd meegemaakt begin jaren negentig dankzij:

R&S, Music Man, Bonzai, Diki Records, USA Import....

Ik ben heel wat keertjes op en neer gereden naar Gent (Music Man!!) en naar USA Import in Antwerpen om platen in te kopen....

Dus kom op Nederlanders (Ben ik zelf ook als je het nog niet begrepen had) wat meer respect voor onze zuiderburen.

Ook clubs als Cherrymoon, Club X, Q verdienen wat meer respect.

Of ben ik nu idealistische wereldverbeteraar??

voor mij ook nog een bekende tent in het verleden :dj:

Heb geen zin in een België-Holland match want de België-Holland link is lang onmiskenbaar geweest in CdA, maar de speciaalste feesten waren toch wel de Paradise reeks en die werden helemaal niet door Nederlanders georganiseerd maar door Patrick Soks en Peter Fifty-Five (later oprichter van Fuse en daarna I Love Techno). Dus waar je die uitspraak haalt weet ik niet. Die Paradise fuiven stikten wel van de Nederlanders, daar niet van, maar mij niet gelaten want ze waren steeds het uitbundigst gekleed en dat was top...

Het is toch altijd zo dat de feesten en tenten waar je zelf geweest bent het allerleukste waren van allemaal, das een normaal verschijnsel he. Maar om nou te zeggen dat het zus beter was dan zo.. nee. Het ging toen ook allemaal parallel aan elkaar voorwaards.

R

Back