poly evolver € 2.222

je mag de mijne hebben (1 week oud) voor 1999, met verpakking, manual en zo erbij uiteraard.
en de bon.

shit, wat zeg ik nou weer, ik sta te koken, te lezen, te koken, te typen, niet na te denken, te koken, en te posten.
niet handig.

Origineel geplaatst door Leo
shit, wat zeg ik nou weer, ik sta te koken, te lezen, te koken, te typen, niet na te denken, te koken, en te posten.
niet handig.

Staat jouw computer in de keuken Leo? :)

wel heel dichtbij ja. maar ik ga m morgen verplaatsen (de pc hè, de keuken blijft op z'n plek).

:D dat scheelt..

:) OF een laptop met draadloos i~net in de keuken!!

niet handig.

volgens mij staat er wat aan te branden, Leo.:D

je mag de mijne hebben (1 week oud) voor 1999, met verpakking, manual en zo erbij uiteraard.
en de bon.

Hoekendetnou????

Origineel geplaatst door klausito
Hoekendetnou????

omdatikzoveelvanjehou

en voor er weer een dappere dodo uit het ei kruipt: ik ben geen handelaar, het is geen gestolen waar, er is niks mee gerommeld, ik betaal ook btw, gewoon. ik heb m weer even lekker aan de tand gevoeld.
ik word er niet meer van en ik word er niet minder van, ik kan er ook niks aan doen dat ik een goede inkoper ben.
eerlijk gezegd begrijp ik niet, dat ik nog niet benaderd ben door feedback of zo. maar goed...
hij is trouwens nog niet eens een week oud!

omdatikzoveelvanjehou

en voor er weer een dappere dodo uit het ei kruipt: ik ben geen handelaar, het is geen gestolen waar, er is niks mee gerommeld, ik betaal ook btw, gewoon. ik heb m weer even lekker aan de tand gevoeld.
ik word er niet meer van en ik word er niet minder van, ik kan er ook niks aan doen dat ik een goede inkoper ben.
eerlijk gezegd begrijp ik niet, dat ik nog niet benaderd ben door feedback of zo. maar goed...
hij is trouwens nog niet eens een week oud!

Ik denk dat Feedback wil onderhandelen over de reiskosten en daar is bij jou geen beginne aan :P :yamaha:

Origineel geplaatst door René
Ik denk dat Feedback wil onderhandelen over de reiskosten en daar is bij jou geen beginne aan :P :yamaha:

hèh, ik kan van huis uit werken als het moet, zit trouwens in een half uur op de ceintuurbaan, als er geen files zijn.

de spaghetti was trouwens weer prima gisteren, al zeg ik het zelf.

Back